Όταν το χάσμα μεταξύ κυβερνώντων και λαού βαθαίνει, η δημοκρατία μπαίνει στο γύψο. Όσο τα αντιλαϊκά μέτρα αυξάνουν, όσο η επίθεση στο εισόδημα των εργαζομένων οδηγεί το λαό στην εξαθλίωση, όσο τα εργατικά δικαιώματα καταλύονται, όσο ευρύτερα στρώματα του λαού καταστρέφονται με την ακολουθούμενη πολιτική, τόσο θα αναδεικνύεται σε μοναδικό μέσο εφαρμογής αυτής της πολιτικής η καταστολή, καθώς ο φόβος για εξέγερση του λαού θα γίνεται και πιο πραγματικός.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καταγγέλλει την πρόθεση της Κυβέρνησης να προχωρήσει σε ουσιαστική απαγόρευση των διαδηλώσεων με νόμο που ετοιμάζει. Καταγγέλλει την βάρβαρη επίθεση κατά μαθητών που διαδήλωναν στο Σύνταγμα με χημικά, ξυλοδαρμούς και συλλήψεις, ως συνέχεια της καταστολής της 12ης Φλεβάρη. Καταγγέλλει την προσπάθεια παρεμπόδισης των εργαζομένων να συμμετάσχουν στη συγκέντρωση της Κυριακής 19 του Φλεβάρη με το κλείσιμο όλων των σταθμών του Μετρό (Ευαγγελισμού, Συντάγματος, Πανεπιστημίου και Μοναστηρακίου) αλλά και με την ενεργοποίηση του μετεμφυλιακού και χουντικού “Θεσμού” της προληπτικής σύλληψης που εφαρμόστηκε με αποτέλεσμα την αναίτια προσαγωγή και σύλληψη εκατοντάδων πολιτών, κυρίως νέων, ακόμη και μπροστά από τα σπίτια τους.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ καλεί τα τριτοβάθμια συνδικαλιστικά όργανα να καταδικάσουν και να καταγγείλουν αυτές τις κυβερνητικές μεθοδεύσεις. Καλεί τα κόμματα να τοποθετηθούν απέναντι σε αυτή την εκτροπή και να εγκαλέσουν την Κυβέρνηση.
Ο λαός και οι εργαζόμενοι δεν φοβούνται. Με μεγαλύτερη ένταση και πείσμα θα συνεχίσει τον αγώνα για ανατροπή αυτής της πολιτικής και των κυβερνήσεων που μας οδηγεί στην εξαθλίωση και στην πλήρη υποταγή ντόπιων και ξένων συμφερόντων.
Οι εκπαιδευτικοί θα υπερασπιστούμε τους μαθητές μας, τη δημόσια εκπαίδευση και την ανάγκη του λαού για μόρφωση. Θα υπερασπιστούμε τα δημοκρατικά δικαιώματά μας και το επίπεδο αξιοπρεπούς διαβίωσης μας μαζί με όλους τους υπόλοιπους εργαζόμενους. Καλούμε τους εκπαιδευτικούς να συσπειρωθούν στα σωματεία μας, καλούμε τους μαθητές και τους γονείς σε ενιαίο αγώνα για την ανατροπή αυτής της πολιτικής.