Τον κ. Δ/ντη Β/θμιας Εκ/σης Αιτ/νιας
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ
1. ΟΛΜΕ,
2. Α ΕΛΜΕ ΑΙΤ/ΝΙΑΣ
3. Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων Γυμ. Ευηνοχωρίου
Οι παρακάτω υπογράφοντες, μέλη του συλλόγου καθηγητών του Γυμνασίου Ευηνοχωρίου, διαμαρτυρόμαστε εντονότατα για μείωση των τμημάτων του σχολείου μας από 9 σε 7 και ζητούμε να λειτουργήσει όπως και πριν με 9 τμήματα για τους εξής λόγους:
- Είναι γνωστό σε όλους ότι, όσο λιγότεροι μαθητές είναι σε ένα τμήμα τόσο καλύτερη είναι η εκπαίδευση και πρόοδος των μαθητών, ειδικότερα σε αυτές τις οικονομικές συνθήκες όπου οι λαϊκές οικογένειες μαστίζονται από την ανεργία , τη φτώχεια και την ανέχεια.
- Το σχολείο μας στα 30 χρόνια λειτουργίας του ουδέποτε λειτούργησε με λιγότερα από 9 τμήματα ανεξαρτήτως αριθμού μαθητών για συγκεκριμένους λόγους: α) Οι μαθητές μας σε ένα μεγάλο ποσοστό τους προέρχονται από μονοθέσια ή ολιγοθέσια σχολεία και ως εκ τούτου έχουν μεγαλύτερη ανάγκη γνωστικής ενίσχυσης στο καινούργιο σχολείο που έρχονται. β) πολύ λίγοι γονείς έχουν τη δυνατότητα να βοηθήσουν μαθησιακά τα παιδιά τους. Γ) αρκετοί μαθητές μας παρουσιάζουν μαθησιακές δυσκολίες (δυσλεξία, διάσπαση προσοχής κ.λ.π) με αποδεικτικά στοιχεία από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
- Οι αίθουσες διδασκαλίας είναι αρκετά μικρές. Ενώ οι κανονισμοί προδιαγραφών του ΟΣΚ. Α.Ε , ΥΠΕΠΘ, ΥΠΕΧΩΔΕ, του 2008, προβλέπουν αίθουσες διδασκαλίας με εσωτερικές διαστάσεις μεγαλύτερες από 6,90 μέτρα οι δικές μας είναι μόλις 4,15 μέτρα, με ότι αυτό συνεπάγεται για την οξυγόνωση του εγκεφάλου και τη διανοητική του λειτουργία.
- Δεν λειτουργούν τμήματα ένταξης για την ενίσχυση των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες κάτι που στο παρελθόν είχαμε και μάλιστα είχαμε πρωτοστατήσει στη δημιουργία τους.
- Δεν λειτουργεί ενισχυτική διδασκαλία για τους μαθητές καθώς έχουμε ένα σοβαρό ποσοστό αλλοδαπών μαθητών, η οικονομική κρίση δυσκολεύει τις οικογένειες των μαθητών για πληρωμή φροντιστηρίων για ξένες γλώσσες ή σε ελληνικά μαθήματα.
Αλεξανδροπούλου Μ.
Παλιούρας Γ.
Μυλνά Κ.
Μπάρλα Π.
Αντωνίου Β.
Στέλλας Χ.
Ασημακοπούλου Α.
Σύρρου Π.
Βασιλόπουλος Ν.
Μαλάτου Σ.
Φαρασλή Σ.
Μαργαρίτης Θ.
Μοναστηριώτη Κ.
Πιστιόλη Κ.