Tο υπουργείο Παιδείας με εγκύκλιο απαιτεί τη συγκρότηση τριμελών ομάδων υποστήριξης μαθητών που χρήζουν ειδικής εκπαιδευτικής προσέγγισης, σε κάθε σχολική μονάδα. Με βάση την εγκύκλιο αυτή μετακυλίεται στους εκπαιδευτικούς η υποχρέωση του κράτους να συγκροτεί και να στελεχώνει δομές ειδικής αγωγής και να υλοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα προσβάσιμα σε κάθε παιδί και να παρέχει δυνατότητα πρόσβασης σε δομές διεπιστημονικής διάγνωσης. Αντί για όλ’ αυτά ο Υπουργός καλεί τους εκπαιδευτικούς , αν και σε καμία περίπτωση δεν έχουν τέτοια δυνατότητα ούτε αρμοδιότητα, να εφαρμόσουν προγράμματα παρέμβασης , προγράμματα που θα υποβάλλονται για αξιολόγηση στα ΚΕΣΥ και εν συνεχεία θα κρίνονται για την αποτελεσματικότητά τους. Κατ΄αυτόν τον τρόπο η συγκρότηση και λειτουργία τέτοιων ομάδων αποτελεί και σημαντική πλευρά της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας, εργαλείο κατάργησης δομών ειδικής αγωγής και δραματικής μείωσης των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής- παράλληλης στήριξης και καθιστά μεγάλο θύμα τους μαθητές με αναπηρίες και ειδικές ανάγκες.
Η ΑΡΕΝ εκφράζει την αντίθεσή της στην εγκύκλιο αυτή και καλεί τις εκπαιδευτικές ομοσπονδίες (ΟΛΜΕ ΔΟΕ) χωρίς καθυστέρηση να κηρύξουν απεργία- αποχή απόκάθε διαδικασία αποτίμησης , προγραμματισμού , αυτοαξιολόγησης και αξιολογησης συμπεριλαμβανομένης και της συγκρότησης των συγκεκριμένων ομάδων. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να παρασχεθεί συνδικαλιστική κάλυψη σε κάθε συνάδελφο που δεν επιθυμεί να συμμετέχει στις διαδικασίες αυτές. Οι ομοσπονδίες οφείλουν να συνειδητοποιήσουν τις ιστορικές τους ευθύνες, ιδιαίτερα σήμερα που το μοντέλο της αξιολόγησης έχει αποκαλυφθεί και τα προσοντολόγια στις νέες προσλήψεις χαράζουν τον δρόμο για απολύσεις αναπληρωτών ανατρέπονταςσυνολικά τον εργασιακό χάρτη στον χώρο της δημόσιας εκπαίδευσης.