Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ( Α.Σ.Κ.) ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

 Κυβέρνηση, Υπουργείο Παιδείας, ΜΜΕ και διάφοροι «πρόθυμοι» σε εντεταλμένη υπηρεσία προσπαθούν να τρομοκρατήσουν τους εκπαιδευτικούς, ώστε να επιβάλουν την παγκοσμίως αποτυχημένη αντιδραστική πολιτική της αξιολόγησης, που έρχεται να διαλύσει το δημόσιο σχολείο.

Επιδίωξη του ΥΠΑΙΘ και της κυβέρνησης της ΝΔ είναι να περάσει κλίμα φόβου στα στελέχη εκπαίδευσης και στους εκπαιδευτικούς της τάξης. Επιχειρεί με πειθαρχικό πέλεκυ να διαμορφώσει διευθυντές και στελέχη «επιθεωρητές», μάνατζερ και αφεντικά του εκπαιδευτικού σώματος, απειλώντας ότι όποιος δεν εφαρμόζει το αξιολογικό πλέγμα θα εκδιώκεται. Αμήχανοι μπροστά στα συντριπτικά ποσοστά της συμμετοχής των εκπαιδευτικών στην απεργία – αποχή, στην οργή και την αξιοπρέπειά τους, ενώ δίνουν τη μάχη για να κρατηθεί όρθιο το δημόσιο σχολείο, κουνούν τα σκιάχτρα απειλών και δήθεν σωφροσύνης.

Οδηγούν το σχολείο και τη δημοκρατία, στο απόσπασμα!

Τα σχέδιά τους για το δημόσιο σχολείο ταιριάζουν σε ιδιωτική επιχείρηση και στρατώνα. Γι αυτό θέλουν άβουλους και χειραγωγημένους εκπαιδευτικούς, μπλεγμένους σε μια αέναη κρατική επιτήρηση που θα επιδίδονται αφενός σε ένα ανταγωνιστικό παιχνίδι αλληλοσφαγής, αφετέρου στην αναζήτηση χορηγών και προσόντων. Αλλά «είμαστε ακόμη ζωντανοί….»

Τους επιστρέφουμε το φόβο!

Μετά και τη απόφαση της ΓΣ των προέδρων για απεργία -αποχή από την αξιολόγηση Κεραμέως, με ποσοστό 92,3%,προχωράμε ενωμένες/οι σε μια μάχη που η έκβασή της θα κρίνει το μέλλον του δημόσιου σχολείου.

Γιατί είμαστε δάσκαλοι, εκπαιδευτικοί της τάξης!

Των 20 και 30 χρόνων υπηρεσίας, που καταθέτουν την ψυχή τους κόντρα στα εμπόδια και το πριόνισμα όλων των υπουργών Παιδείας και των κυβερνήσεων. Οι νεοδιόριστοι που έδωσαν μάχες για να μπουν στο δημόσιο σχολείο και τη σταθερή δουλειά. Είναι βαθιά γελασμένοι αν νομίζουν ότι θα τους εκβιάσουν να παραδώσουν όλα αυτά για τα οποία πάλευαν και παλεύουν και να βρεθούν να δουλεύουν σε κάτεργο χειρότερο από τα ιδιωτικά σχολεία. Οι αναπληρωτές, που γνωρίζοντας το δημόσιο σχολείο, αποκτούν τη συνείδηση ότι αν δεν ενώσουν τη φωνή τους με το μαχόμενο εκπαιδευτικό κίνημα, θα είναι οι πρώτοι που θα κοπούν με τη συρρίκνωση των θέσεων εργασίας και την ελαστικοποίηση των εργασιακών σχέσεων.

Ένας μετά τον άλλο, οι σύλλογοι διδασκόντων πανελλαδικά, απορρίπτουν τα σχέδια της κυβέρνησης και συμμετέχουν στην ΑΠΕΡΓΙΑ-ΑΠΟΧΗ!

  • Επειδή δε θέλουμε κατηγοριοποίηση των σχολείων και ένταση των αποκλεισμών και των ταξικών διαχωρισμών
  • Επειδή οι κόφτες (τράπεζα θεμάτων – ελάχιστη βάση εισαγωγής) αποθαρρύνουν τη φοίτηση των παιδιών στο λύκειο και στο δημόσιο πανεπιστήμιο, αυξάνοντας την πελατεία των κολεγίων
  • Επειδή θέλουμε εκπαίδευση και όχι κατάρτιση, δεξιότητες και μαθητεία
  • Επειδή το σχολείο της γειτονιάς και του χωριού μας δεν πρέπει να κλείσει
  • Επειδή ο επιθεωρητισμός και ο αυταρχισμός έρχονται από εποχές που δεν έχουμε ξεχάσει
  • Επειδή δε θέλουμε να ψάχνουμε πόρους νοικιάζοντας τις αίθουσες του σχολείου σε επιχειρηματίες/ χορηγούς και επιμένουμε ότι η χρηματοδότηση είναι υποχρέωση του κράτους

λέμε ΟΧΙ στην αξιολόγηση, γιατί είναι το εργαλείο, ο μηχανισμός πειθάρχησης για την υλοποίηση ενός αντιδραστικού και αντιλαϊκού σχεδίου για τη δημόσια εκπαίδευση.

Δεν είμαστε μόνοι μας, είμαστε πολλοί και θα νικήσουμε!