Συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολικών μονάδων

Ένα ακόμα χτύπημα δέχεται η Δημόσια Εκπαίδευση από την πολιτική Κυβέρνησης  - ΕΕ – ΔΝΤ.
Μετά το νόμο 4186/13 και τις καταστροφικές συνέπειες που αυτός προκαλεί, επιβάλλοντας τις εξετάσεις με τράπεζα θεμάτων και αλλάζοντας τον τρόπο προαγωγής των μαθητών της Α΄ Λυκείου,   τις διαρκείς περικοπές δαπανών, την αλλαγή των εργασιακών σχέσεων, την ουσιαστική κατάργηση της μονιμότητας και τις απολύσεις, το ΥΠΑΙΘ προχωράει σε νέο γύρο συγχωνεύσεων – καταργήσεων σχολείων α΄βαθμιας και β΄βάθμιας εκπαίδευσης.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσιεύματα, πρόκειται να συγχωνευτούν 74 Νηπιαγωγεία, 128 Δημοτικά και  28 Γυμνάσια – Λύκεια – ΕΠΑΛ  και να καταργηθούν 30 Νηπιαγωγεία, 15 Δημοτικά, 3 ΕΠΑΛ και ένα Γυμνάσιο.
Δεν μας διαφεύγει επίσης το γεγονός ότι στον προϋπολογισμό του 2014  προβλέπονται 1676 συγχωνεύσεις – καταργήσεις σχολείων.
Παρά την κατηγορηματική αντίθεση του συνόλου του εκπαιδευτικού κόσμου, των Συλλόγων και Ενώσεων Γονέων, των μαθητών, όλου του εργαζόμενου λαού και αδιαφορώντας για  τις πραγματικές ανάγκες της δημόσιας δωρεάν εκπαίδευση και των μαθητών μας , το ΥΠΑΙΘ συνεχίζει  την πολιτική που στερεί από τα παιδιά το δικαίωμα στη μόρφωση, τα οδηγεί στην αγκαλιά των εμπόρων της γνώσης, τα καταδικάζει στην ημιμάθεια και την πρόσκαιρη κατάρτιση.
Το εκπαιδευτικό κίνημα, όλοι οι εργαζόμενοι, είμαστε κατηγορηματικά αντίθετοι με τις καταργήσεις -  συγχωνεύσεις σχολείων, με τη συνολική πολιτική Κυβέρνησης – ΕΕ – ΔΝΤ, και θα κάνουμε ότι είναι δυνατόν για να τις ανατρέψουμε.

Καλούμε τις ΕΛΜΕ, όλους τους συναδέλφους, σε συνεργασία με τους Συλλόγους Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης  και τις Ενώσεις και Συλλόγους  Γονέων να οργανώσουν ενημερώσεις και τοπικές δραστηριότητες αυτή την εβδομάδα και να προετοιμάσουν μαζική παράσταση διαμαρτυρίας στο ΥΠΑΙΘ την Τρίτη  27/5 στις 14:30, μαζί με  την ΑΣΓΜΕ και  Συλλόγους Πρωτοβάθμιας.

Όχι στη συνεχιζόμενη υποβάθμιση της Δημόσιας Δωρεάν Παιδείας.
Καμιά κατάργηση -  συγχώνευση σχολείων.
Να μη γίνουν οι εξετάσεις στην Α΄ Λυκείου μέσω της τράπεζας θεμάτων ούτε να αλλάξει ο τρόπος υπολογισμού του βαθμού προαγωγής. Να γίνουν όλες αυτές οι διαδικασίες με τα μέχρι τώρα ισχύοντα
Αγώνας για δημόσιο, δωρεάν, ποιοτικά αναβαθμισμένο σχολείο των αναγκών και των οραμάτων της νεολαίας και του λαού.