ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ

Το δημόσιο σχολείο έχει στηθεί με συγκεκριμένο αναλυτικό πρόγραμμα και οι ειδικότητες καλύπτουν τις ανάγκες αυτού του πλαισίου. Η ηγεσία του υπουργείου παιδείας,  σε συνέχεια των πολιτικών των προκατόχων της, ενίσχυσε την κινητικότητα των συναδέλφων, δημιούργησε υπεραριθμίες και τεχνητά πλεονάσματα, άλλαξε εν μια νυκτί ώρες μαθημάτων και αναθέσεις προσθέτοντας ακόμη  και τη γ’ ανάθεση(!) , με στόχο α) την εξοικονόμηση προσωπικού και τις απολύσεις αναπληρωτών
β) την εμπέδωση του νέου καθεστώτος κινητικότητας και μείωσης της οργανικής σχέσης των συναδέλφων με τα σχολεία και
γ) την ενίσχυση της επιχειρούμενης αντιεκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης μέσω της συγχώνευσης επιστημονικών αντικειμένων και της συρρίκνωσης της δημόσιας και δωρεάν παιδείας για όλα τα παιδιά, χωρίς ταξικούς διαχωρισμούς και διακρίσεις, εξελίξεις που δυστυχώς αναμένονται από την μεριά του υπουργείου παιδείας, το αμέσως επόμενο διάστημα. 

Οι προτεινόμενες συγχωνεύσεις, στην πλειονότητά τους, θα δημιουργήσουν ένα τσουνάμι από νέες υπεραριθμίες και πλεονάσματα, θαοδηγήσουν πολλούς συναδέλφους με λίγα χρόνια υπηρεσίας να βρίσκονται εκτεθειμένοι στις «βουλήσεις» του υπουργείου, και θα απολυθούν αναπληρωτές, αφού θα μειωθούν περαιτέρω με τεχνητό τρόπο τα μόνιμα κενά σε ανάγκες μόνιμων διορισμών εκπαιδευτικών όλων των ειδικοτήτων. 
       Να αποσυρθεί τώρα το σχέδιο συγχωνεύσεων του υπουργείου.
  • Επαναφορά του ωραρίου στο επίπεδο του 2013
  • Μείωση μαθητών στα τμήματα (συνεδριακές θέσεις ΟΛΜΕ)
  • Κατάργηση της υποχρεωτικής κινητικότητας των εκπαιδευτικών από σχολείο σε σχολείο, από την μια βαθμίδα εκπαίδευσης στην άλλη και σε άλλους φορείς 
  • ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΩΡΑ