Νέα μέτρα Ιανουαρίου για το Υπουργείο Παιδείας

   Ποδαρικό με το… Δεξί!
Εντός των επόμενων ημερών, θα κατατεθούν προς ψήφιση στη Βουλή , όπως έχει συμφωνηθεί με τους θεσμούς:

Ά) Το υποχρεωτικό 30ωρο παραμονής  στα σχολεία,( σαν  πρώτο βήμα για την περαιτέρω αύξηση των ωρών διδασκαλίας – που επίσης έχουν ζητήσει οι θεσμοί).
Πλέον ο εκπαιδευτικός θα υποχρεώνεται να παραμένει στο σχολείο 30 ώρες, σε βάρος του εκπαιδευτικού έργου που πραγματοποιεί στο σπίτι (καθώς στα σχολεία δεν υπάρχει καμία υλικοτεχνική υποδομή που να επιτρέπει κάτι τέτοιο: υπολογιστές, γραφεία, βιβλιοθήκες, χώροι μελέτης κ.α.), για να συμπληρώνει τα κενά  σε γραμματειακή/διοικητική υποστήριξη και σε παιδοφύλαξη-επιστασία, καθήκοντα πέρα από το διδακτικό του έργο.

Β)Τα κριτήρια για τις συγχωνεύσεις  σχολικών μονάδων και πιθανά συγκεκριμένος αριθμός σχολείων που θα συγχωνευθούν. (Το Υπουργείο αναφέρθηκε σε 300 περίπου συγχωνεύσεις).
Οι συγχωνεύσεις, όπως και οι προηγούμενες , θα έχουν σαν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία σχολικών μονάδων-μαμούθ, το σχηματισμό πληθωρικών τμημάτων και την υποβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
Θα οδηγήσουν επίσης σε μείωση οργανικών (άνω των 2000 στο προηγούμενο «κύμα»), , «μείωση»-απολύσεις, δλδ, αναπληρωτών και μείωση του ποσοστού ικανοποίησης των αιτήσεων μεταθέσεων και αποσπάσεων.
Γ κατάργηση της ώρας σίτισης στα σχολεία ως διδακτικής ώρας και ίσως η ενοποίηση κλάδων Β/θμιας Εκπαίδευσης.
Ο αποχαρακτηρισμός της ώρας της σίτισης ισοδυναμεί με έμμεση αύξηση του διδακτικού ωραρίου στο δημοτικό σχολείο. Οι θέσεις εργασίας που θα χαθούν είναι εκατοντάδες. Ενδεικτικά, μόνο στο λεκανοπέδιο της Αττικής, θα «περικοπούν» (θα απολυθούν)  492 εκπαιδευτικοί.

Η ενοποίηση κλάδων (πέρα από την ενίσχυση της  λογικής του ανταγωνισμού-κατακερματισμού εντός του κλάδου) θα έχει επιπτώσεις και στους μαθητές (που θα καλούνται να διδαχτούν από εκπαιδευτικούς χωρίς το απαιτούμενο, σε κάποιες περιπτώσεις, επιστημονικό υπόβαθρο) αλλά και τους εκπαιδευτικούς, που θα καλούνται να διδάξουν και να αξιολογήσουν σε γνωστικά αντικείμενα εκτός του προγράμματος σπουδών τους.  
  Όλα τα μέτρα Οδηγούν σε:
                                                                                                    
Σε μαζικές απολύσεις εκπαιδευτικών και μείωση οργανικών.

Σε υποβάθμιση του εκπαιδευτικού και του διδακτικού έργου.
 Τα μέτρα, ακραία νεοφιλελεύθερα,  (στα οποία θα πρέπει να εντάξουμε και τις επερχόμενες αλλαγές του Νέου Λυκείου και της αυτοαξιολόγησης)δεν έχουν παρά μόνο ένα στόχο:

Να μειώσουν ακόμη περισσότερο τις δημόσιες δαπάνες για την Παιδεία, με τις αντίστοιχες επιπτώσεις στον εκπαιδευτικό, το γονέα και το μαθητή.
Η μείωση των δαπανών για τη Παιδεία αποτελεί μνημονικό, νεοφιλελεύθερο στόχο που ,τόσο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ όσο και η αξιωματική αντιπολίτευση έχουν ως κοινό στρατηγικό στόχο, άμεση απόρροια της ολοκληρωτικού τύπου λογικής There Is No Alternative!

Το ΔΣ της  ΟΛΜΕ, δέσμιο των κυβερνητικών και wonna be κυβερνητικών παρατάξεων των ΣΥΝΕΚ-ΔΑΚΕ, (όπου από κοινού συναποφασίζουν), προσπαθεί να μετατρέψει την Ομοσπονδία σε νεκροταφείο ελεφάντων, ναρκωμένων συνειδήσεων και κοντόφθαλμων λογικών!
Συνάδελφοι…
Ας μην τους κάνουμε το χατίρι!
Τα νέα μέτρα είναι κρίκος στην αλυσίδα των προηγούμενων αλλά και των επόμενων που υλοποιεί (όπως υλοποίησε και θα υλοποιήσει)  κάθε κυβέρνηση που έχει αποδεχτεί την νεοαποικιακή εξάρτηση της χώρας, ως μονόδρομο!

Μέσα σε αυτό το πλαίσιο θα πρέπει να εντάξουμε και το νέο ιδιώνυμο (σε βάρος όσων αγωνίζονται ενάντια στη ληστεία της λαϊκής κατοικίας) ή τον  περιορισμό συνδικαλιστικών ελευθεριών (αντιαπεργιακός νόμος).
Δεν υπάρχουν μονόδρομοι!
Η σωτηρία «τους» είναι η καταστροφή μας!
Καλούμε κάθε εκπαιδευτικό σε ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ για να αποτρέψουμε την υλοποίηση κάθε μέτρου διάλυσης της Δημόσιας Παιδείας και του εκπαιδευτικού.

Καλούμε όλες τις παρατάξεις που δε χωράνε στους μνημονιακούς μονόδρομους, σε ΚΟΙΝΗ ΔΡΑΣΗ και ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ, ώστε να μπορέσει ο κλάδος να υπερασπιστεί τα εργασιακά του δικαιώματα και το Δημόσιο Σχολείο!
                                                                     AΓΩΝΙΣΤΙΚΗ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ (Α.Ρ.ΕΝ )