Κάλεσμα μπροστά στην πανελλαδική κινητοποίηση στις 16 Μάρτη
«16 Μάρτη Απεργώ! Συμμετέχω στην Πανελλαδική Συγκέντρωση στο υπουργείο Παιδείας στις 13.00.
- Γιατί δεν συμβιβάζομαι με την αδιοριστία, που έχει γίνει εδώ και 8 χρόνια καθεστώς, για να υλοποιηθούν τα μνημόνια, οι περικοπές και οι στόχοι για τα ματωμένα πλεονάσματα.
- Γιατί δεν ανέχομαι κάθε Ιούνη να απολύονται 23.000 συνάδελφοί μου αναπληρωτές και να αδειάζουν τα σχολεία από εκπαιδευτικούς.
- Γιατί δεν δέχομαι κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, ΝΔ και οι δορυφόροι τους να ικανοποιούν τις απαιτήσεις του ΣΕΒ, που ζητά να μη γίνουν μονιμοποιήσεις εκπαιδευτικών γιατί μας θεωρούν κόστος και ταυτόχρονα να μας κοροϊδεύουν κατάμουτρα με υποσχέσεις για διορισμούς σε ...βάθος χρόνου.
- Γιατί οι αναπληρωτές δεν είναι βαλίτσες. Γιατί δεν ανέχομαι συνάδελφοί μου να κοιμούνται σε αμάξια και παραλίες εξαιτίας των πανάκριβων ενοικίων και του τεράστιου κόστους διαβίωσης. Γιατί με ένα μισθό των 850 ευρώ δεν μπορούμε να καλύψουμε ενοίκιο, έξοδα μετακίνησης και να ζούμε με αξιοπρέπεια. Δεν μπορούμε καν να φτιάξουμε τη ζωή μας και να κάνουμε οικογένεια.
- Γιατί είναι απάνθρωπο να υπάρχουν έγκυες αναπληρώτριες συναδέλφισσες με επαπειλούμενη εγκυμοσύνη και να μπαίνουν στο δίλημμα να παραιτηθούν ή να κινδυνεύσει το παιδί τους, μωρομάνες να αναγκάζονται να αφήνουν μόνο του το μωρό ή να το παίρνουν μαζί τους από τόπο σε τόπο και μακριά από τους συζύγους τους.
- Γιατί είναι δικαίωμα των μαθητών μας να έχουν νηπιαγωγό, δάσκαλο και καθηγητή από την αρχή της χρονιάς.
- Γιατί η στήριξη της Ειδικής Αγωγής με μόνιμους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων είναι άμεση ανάγκη. Σε όλα τα σχολεία να υπάρχουν τμήματα ένταξης, τάξεις υποδοχής, ένας εκπαιδευτικός Παράλληλης Στήριξης για κάθε παιδί που τον χρειάζεται. Η Ειδική Αγωγή και η στήριξη των παιδιών να γίνεται μέσα στο σχολείο και όχι να είναι πανάκριβο εμπόρευμα για τις λαϊκές οικογένειες.
- Γιατί μέσα στις τάξεις μας εμφανίζονται όλα τα προβλήματα που βιώνει η λαϊκή οικογένεια ειδικά σε εποχή κρίσης. Προβλήματα μαθησιακά, κοινωνικά, συναισθηματικά, συμπεριφοράς και αυτά δεν μπορούν να αντιμετωπιστούν ολόπλευρα, μέσα σε 25άρια και 28άρια τμήματα και χωρίς καμία υποστήριξη στον εκπαιδευτικό.
- Γιατί η αγωνία της οικογένειας να στηρίξει το παιδί της δεν μπορεί να είναι ατομική υπόθεση ούτε να αναζητά λύσεις σε "εξωσχολικές δομές", σε φροντιστήρια και Κέντρα Μελέτης ακόμα και για παιδιά Δημοτικού. Γιατί είναι απόλυτη ανάγκη σήμερα να υπάρξει άμεση μείωση αριθμού μαθητών ανά τμήμα, φροντιστηριακά τμήματα, ενισχυτική διδασκαλία από την πρώτη μέρα έναρξης του σχολείου.
- Γιατί θέλω και πρέπει στο σχολείο μου να υπάρχουν δάσκαλοι και καθηγητές, μόνιμοι γυμναστές, μουσικοί, εικαστικοί, θεατρολόγοι, Πληροφορικής και Ξένων Γλωσσών. Γιατί στην εποχή μας, που επιστήμη και τεχνολογία αναπτύσσονται ραγδαία, είναι ανάγκη κάθε εκπαιδευτικός να διδάσκει το αντικείμενό του έχοντας στη διάθεσή του όλα τα μέσα και τα εποπτικά υλικά».
.Πανελλαδική Γραμματεία Εκπαιδευτικών του ΠΑΜΕ