Εγκυκλίων και ερασιτεχνισμών συνέχεια !

 Το υπουργείο παιδείας επανήλθε χθες αργά το μεσημέρι και με μια νέα απαράδεκτη εγκύκλιο επιχείρησε να διορθώσει τα αδιόρθωτα χάλια της προηγούμενης. Εδώ καταλύεται κάθε έννοια λογικής , καθώς το «νέο» χρονοδιάγραμμα διέπεται από μια θεμελιώδη αντίφαση : οι σύλλογοι θα συνεδριάσουν στην 1/9 και θα κάνουν κατανομή μαθημάτων σύμφωνα με την α και Β ανάθεση και θα στείλουν τα πρακτικά στα ΠΥΣΔΕ , για να τα λάβουν υπόψη τους όταν τοποθετήσουν τους συναδέλφους στις 2/9, με βάση τις αιτήσεις που αυτοί θα έχουν κάνει στο διάστημα 29/8-2/9 , καθώς στις 29/8 – δηλαδή πριν συνεδριάσουν οι σύλλογοι διδασκόντων- οι Δ/ντες εκπαίδευσης θα έχουν αναρτήσει στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης τα κενά.

 Αν έστω κι ένας άνθρωπος που γνωρίζει τη λειτουργία της εκπαίδευσης , καταλάβει ποια κενά θα αναρτηθούν στις 29/8 , παρακαλείται να το πει και στους υπόλοιπους. Όλοι γνωρίζουν οτι τα λειτουργικά κενά με βάση τα οποία τοποθετούνται για ένα σχολικό έτος οι εκπαιδευτικοί, προκύπτουν μετά τη συνεδρίαση του συλλόγου διδασκόντων και την κατανομή των μαθημάτων.

Επομένως στις 29/8 από πού θα προκύψουν κενά; Από το myschool όπως διατείνεται η εγκύκλιος; Μα το myschool μπορεί να δώσει κενά μόνο με την καταχώριση των κατανομών.
Στις 29/8 ποιοι θα καταχωρίσουν κατανομές; Μήπως οι Δ/ντες των σχολείων;                 Δηλαδή θα αυθαιρετήσουν αγνοώντας τον Σύλλογο διδασκόντων; Εξάλλου, το σύστημα δε δέχεται κατανομές χωρίς καταχώριση πράξης ανάληψης υπηρεσίας .Μήπως θα την κάνουν κι αυτήν οι Δ/ντες;

Να ενημερώσουμε επίσης τον Υπουργό οτι μια κατηγορία από αυτούς τους εκπαιδευτικούς που οφείλουν να κάνουν αίτηση , είναι και οι λειτουργικά υπεράριθμοι , οι οποίοι μάλιστα προηγούνται όλων των υπολοίπων στην τοποθέτηση. Χωρίς συνεδρίαση του σ.δ. και χωρίς κατανομές πώς θα γνωρίζουν ποιοι  είναι οι λειτουργικά υπεράριθμοι και ποιοί όχι;

Εκεί όμως που πραγματικά φαίνεται η πλήρης απουσία οποιασδήποτε επαφής με την πραγματικότητα είναι η διάρκεια που θα έχει το ΠΥΣΔΕ της 2ας Σεπτεμβρίου: Θα αρχίσει στις 10 και θα τελειώσει στις 2. Δηλαδή, σε τέσσερις ώρες θα τοποθετηθούν οι λειτουργικά υπεράριθμοι, οι ευρισκόμενοι στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, οι αποσπασμένοι εντός και εκτός ΠΥΣΔΕ και όσοι χρειάζεται να συμπληρώσουν ωράριο. Για ένα ΠΥΣΔΕ όπως της  Αττικής  μπορεί να μιλάμε και για 400-500 τοποθετήσεις αλλά και για την Αιτωλ/νια δεν είναι καθόλου εύκολα τα πράγματα.

.  Αυτό μόνο γέλια προκαλεί ..... Στις 2 ο Μαραθώνιος συνεχίζεται με την κοινή συνεδρίαση ΠΥΣΔΕ ΠΥΣΠΕ για να διευθετηθεί και η συμπλήρωση ωραρίου των κοινών ειδικοτήτων.

Στις 5/9 οι ΔΔΕ δίνουν κενά και πλεονάσματα στην Περιφέρεια. Κι αν στο μεταξύ λόγω των αποτελεσμάτων των εξετάσεων των ανεξεταστέων , λόγω των μετεγγραφών, λόγω αλλαγών στην ξένη γλώσσα ή λόγω αλλαγών στα τμήματα επιλογής ή προσανατολισμών στο Λύκειο ή λόγω ανάγκης δημιουργίάς επιπλέον τμημάτων εξαιτίας μαθησιακών προβλημάτων, δημιουργηθούν νέα κενά, πώς θα καλυφθούν , αφού όσοι πλεονάζουν, θα έχουν με τόση σπουδή μετακινηθεί είτε στην Πρωτοβάθμια είτε στην περιφέρεια ;

Αναρωτιέται κανείς ποιοι ειναι οι σύμβουλοι που χαράζουν την πολιτική του Υπουργείου. Αυτό πάντως που είναι προφανές ειναι πως κανένα αιρετό ή διορισμένο μέλος ΠΥΣΔΕ , κανένας ΔΔΕ , δεν πρέπει να νομιμοποιήσει  αυτήν την παρωδία.

 Η κυβέρνηση φρόντισε να καταστήσει σαφές πόσο υπολογίζει τα ΠΥΣΔΕ. Σύμφωνα με την εγκύκλιο αν τα ΠΥΣΔΕ αδυνατούν να συνεδριάσουν
, οι τοποθετήσεις θα γίνουν από τους Δ/ντες εκπαίδευσης με την ενεργοποίηση του αλήστου μνήμης καθηκοντολογίου .

Θα έχουν ισχύ δυο μήνες και μετά θα πρέπει να επικυρωθούν ή να ακυρωθούν απο τα συμβούλια. Προφανώς θα ακυρωθούν όλες , γιατι θα έχουν γίνει πρόχειρα και βιαστικά, τα σχολεία θα γίνουν άνω κάτω, τα παιδιά θα αλλάξουν καθηγητές τον Νοέμβριο, αλλα ποιος νοιάζεται; Στις 11/9 θα δηλώσουμε οτι για πρώτη  φορά ειναι όλοι στις θέσεις τους εγκαίρως.

Εάν  ήθελαν να είναι πράγματι όλα έτοιμα στις 11/9 ( επί  της ουσίας και όχι για θριαμβολογίες της φανφάρας) , θα έπρεπε να γίνουν μέσα στον Φεβρουάριο- Μάρτιο οι αναγκαίοι 20000 μόνιμοι διορισμοί (αυτοί που περιλάμβανε το προεκλογικό πρόγραμμα του 15 και οι μετεκλογικές υποσχέσεις του 16 , αλλα κόπηκαν απο τους δανειστές για να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση) , να γίνουν επίσης οι μεταθέσεις – αποσπάσεις , να γίνουν εγκαίρως οι οργανικές τοποθετήσεις, έτσι ώστε να μπορούν οι σύλλογοι να συνεδριάσουν πριν τις 30/6 , να γίνουν κατανομές και να υπάρχουν πραγματικά λειτουργικά κενά ώστε να γίνουν νωρίς οι λειτουργικές τοποθετήσεις και να μπορούν να προσληφθούν εγκαίρως οι αναπληρωτές.

Τότε, στις 11/9 θα ήταν πραγματικά όλοι στις θέσεις τους.!

Η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου παιδείας επέλεξε τον Μάιο και τον Ιούνιο να ασχολείται  με το ποια μαθήματα θα περικοπούν, πώς θα καταργηθούν οι απαλλαγές για τους υπεύθυνους ΣΕΦΕ και ΠΛΗΝΕΤ ,πώς θα κλείσουν τα ολιγομελή τμήματα, οι τομείς και οι ειδικότητες  των ΕΠΑΛ ,και  πώς θα αποφευχθεί η δημιουργία ολιγομελών τμημάτων προσανατολισμού στο Λύκειο,  προκειμένου να μειωθούν τα κενά και να υποταχτεί και η δημόσια παιδεία στους μνημονιακούς προκρούστες της ΕΕ, του Δ.Ν.Τ και του Ο.Ο.Σ.Α .                                                                                                                                           Δεν γίνεται όμως και να αντιμετωπίζεις τη δημόσια παιδεία ως δημοσιονομικό και λογιστικό πρόβλημα , και να έχεις ποιοτικό και οργανωμένο δημόσιο σχολείο.Και το σημαντικότερο, δεν επιτρέπεται αυτήν την πολιτική να την ασκείς στο όνομα της Αριστεράς.

 ΜΕΤΑ / ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ  Α΄ ΕΛΜΕ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ