Αποφάσεις - Προτάσεις ΟΛΜΕ

Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ στη σημερινή του συνεδρίαση (27/8/2013), πήρε τις παρακάτω αποφάσεις στην κατεύθυνση της προετοιμασίας του κλάδου για την απόκρουση της κυβερνητικής επίθεσης που αναπτύσσεται ενάντια στη δημόσια εκπαίδευση, τους εκπαιδευτικούς και όλους τους εργαζόμενους. Παράλληλα, άρχισε τη συζήτηση για τη διαμόρφωση της εισήγησης προς τις Γ.Σ. του κλάδου, η οποία θα ολοκληρωθεί στη συνεδρίαση της Πέμπτης, 29/8. Οι Γ.Σ. των ΕΛΜΕ θα πραγματοποιηθούν στις 4 και 5/9 και η Γ.Σ. των Προέδρων προγραμματίζεται καταρχάς στις 9/9 . Καλούμε τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ να πάρουν όλα τα αναγκαία μέτρα για τη μαζική συμμετοχή των συναδέλφων στις Γ.Σ. και στις άλλες αγωνιστικές δραστηριότητες των ημερών.
Οι συγκεκριμένες αποφάσεις είναι οι παρακάτω:
  • Κάλεσμα προς τους εκπαιδευτικούς για συμμετοχή στη συγκέντρωση που οργανώνει η ΑΔΕΔΥ ενάντια στις απολύσεις την Πέμπτη, 29/8 στις 12.30 στην Πλατ. Κλαυθμώνος.
  • Σύσκεψη με Ομοσπονδίες και συνδικάτα του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα στις επόμενες μέρες με σκοπό το συντονισμό της δράσης.
  • Συνάντηση με την ΑΣΓΜΕ και την Ομοσπονδία Γονέων Αθήνας για το συντονισμό των ενεργειών.
  • Κινητοποίηση ενάντια στην ψήφιση των ν/σχ για το Γενικό και το Επαγγελματικό Λύκειο την ημέρα της συζήτησης στη Βουλή (5 ή 6/9) και πανελλαδικό συλλαλητήριο στο Σύνταγμα. Στην ίδια συγκέντρωση καλούμε και τους αναπληρωτές – ωρομίσθιους εκπαιδευτικούς για την ανάδειξη των ιδιαίτερων ζητημάτων που τους αφορούν. Όσες ΕΛΜΕ δεν οργανώσουν την κάθοδό τους στην Αθήνα, να οργανώσουν εκείνη την ημέρα τοπικές πρωτοβουλίες διαμαρτυρίας. Η προσυγκέντρωση στην Αθήνα θα είναι στα γραφεία της ΟΛΜΕ στις 18.00.
  • Κάλεσμα για συμμετοχή στη μεγάλη διαδήλωση στη ΔΕΘ στις 7/9. Οι ΕΛΜΕ του Λεκανοπεδίου θα πρέπει να ενημερώσουν εγκαίρως την ΟΛΜΕ για τη συμμετοχή των συναδέλφων, ώστε να εξασφαλιστεί η μετακίνησή τους με πούλμαν (Δηλώσεις συμμετοχής στην γραμματεία της ΟΛΜΕ μέχρι την Πέμπτη 5/9).
  • Σύσκεψη ΔΣ ΕΛΜΕ και αιρετών Β. Ελλάδας, Θεσσαλίας και Ηπείρου στη Θεσσαλονίκη στις 11 π.μ. στην ΕΔΟΘ.
  • Αποφασίστηκε η κατάθεση προσφυγής ενάντια στη διαπιστωτική πράξη για τις διαθεσιμότητες του Υπουργού Παιδείας. Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ τονίζει ότι η ενέργεια αυτή, είναι επικουρική της πολιτικής και συνδικαλιστικής μας δράσης για την ανάκληση αυτών των διαθεσιμοτήτων. Θα σας ενημερώσουμε τις επόμενες ημέρες αναλυτικά.
  • Καλούμε τα ΔΣ των ΕΛΜΕ και τις επιτροπές αγώνα των ΕΛΜΕ, να οργανώσουν ενημερωτικές περιοδείες στις 2 και τις 3/9 στα σχολεία προετοιμάζοντας τις ΓΣ.
  • Καλούμε τους εκπαιδευτικούς που τέθηκαν σε διαθεσιμότητα να είναι στις σχολικές μονάδες τους από τις 2/9. Δεν αποδεχόμαστε τις αποφάσεις της κυβέρνησης και του Υπουργού Παιδείας που θέτουν σε διαθεσιμότητα συναδέλφους μας.
  • Τέλος στις 11/9 προτείνουμε να διαβαστεί επιστολή του ΔΣ της ΟΛΜΕ σε γονείς και μαθητές κατά τον αγιασμό των σχολείων και να οργανωθούν μετά τον αγιασμό, με πρωτοβουλία των ΕΛΜΕ και των συλλόγων διδασκόντων συναντήσεις με γονείς και μαθητές.

Είναι ήδη πολύ αργά...

Γράφει ο Κ. Κούστας
Γ. Γραμματέας Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε Αιτωλ/νιας
Συμπολίτες, φίλες κ΄φίλοι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί
Aς αναλογιστούμε αν μας αξίζουν τα δεινά που περνά η πατρίδας μας. H γενοκτονία του λαού μας κοινωνική και ψυχοπνευματική που συντελείται μεθοδικά αργά αλλά και σταθερά, με σειρά μέτρων που αποκλείουν όλο και μεγαλύτερα τμήματα του πληθυσμού της περιοχής μας αλλά και της χώρας από την πρόσβαση στα βασικά αγαθά, την Παιδεία και την Υγεία, την Πρόνοια που οδηγούν στην απόγνωση και στον θάνατο χιλιάδες συνανθρώπους μας.
Η χώρα μας καταρρέει καθημερινά, καταργούνται από τους κυβερνώντες οι δημοκρατικές μας κατακτήσεις, ανατρέπεται η ζωή μας. Σαν πειραματόζωα οι νεοταξίτες της Ε.Ε. Δ.Ν.Τ, προσπαθούν να μας μεταμορφώσουν σε δούλους του 21ου αιώνα, σε πειθήνιους υπηκόους, σε σκυφτούς ανθρώπους που θα προσπαθούν να επιβιώσουν σώζοντας ο καθένας όπως μπορεί το τομάρι του.
Οι Γερμανοί μονοκράτορες της Ε.Ε. θέλουν την ρεβάνς, οδηγούν με τον οικονομικό πόλεμο που διεξάγουν στον αφανισμό την χώρα μας, αποδείχνοντας ότι η «δημοκρατία» τους αποκαλύπτεται όλο και περισσότερο γυμνή. Ο κυβερνητικός συνασπισμός καταργεί και το ίδιο το κοινοβούλιο, όταν με μια σειρά προεδρικών διαταγμάτων και πράξεων νομοθετικού περιεχομένου, περνά νομοσχέδια που εξαφανίζουν ολόκληρες κοινωνικές ομάδες και ξεπουλούν τον εθνικό μας πλούτο ενώ πανηγυρίζει ξεδιάντροπα μετά από κάθε του νίκη εναντίον του εχθρού-λαού. Θυμίζουμε πως αυτοί που κυβερνούν ξεκίνησαν τον πόλεμο εναντίον των φτωχών, χτυπώντας πρώτα τους λεγόμενους περιθωριακούς κοινωνικούς χώρους, τους μετανάστες, τις αυτοδιαχειριζόμενες συλλογικότητες κ.α, αυτούς τους χώρους δηλαδή για τους οποίους η μεγάλη πλειοψηφία ποτέ δεν ενδιαφερόταν.

Παρέμβαση της Α ΕΛΜΕ σε θεατρική παράσταση στο Μεσολόγγι

Γράφει ο Κώστας Κατσαρός
Πρόεδρος Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας
Ενημερωτική παρέμβαση πραγματοποιήσαμε σήμερα το βράδυ στην παράσταση «Εταιρία θαυμάτων» που παρουσίασε ομάδα εκπαιδευτικών από τη ΔΔΕ Τρικάλων στο θέατρο του λιμανιού στο Μεσολόγγι και διοργάνωσε ο Λαογραφικός - Πολιτιστικός Σύλλογος.
Στη σύντομη τοποθέτηση που είχαμε την ευκαιρία να κάνουμε, παρουσίασα εκ μέρους της Ένωσης τις διαλυτικές παρεμβάσεις που έγιναν φέτος το καλοκαίρι στην Εκπαίδευση αναφέροντας μεταξύ άλλων:
Κάποιοι αποφάσισαν να σβήσουν από το χάρτη της Δημόσιας Δωρεάν Τεχνικής και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης τις μισές της ειδικότητες στερώντας από χιλιάδες μαθητές το δικαίωμα στην κατάρτιση.
Ένας στους τρεις μαθητές των ΕΠΑΛ και των ΕΠΑΣ, φοιτούσαν στις συγκεκριμένες ειδικότητες και τομείς που καταργήθηκαν.
Από το Σεπτέμβριο, η κατάρτιση στις συγκεκριμένες ειδικότητες θα παρέχεται μόνο από τα ΙΕΚ, έναντι οικονομικού τιμήματος, καταργώντας το Δωρεάν χαρακτήρα της Παιδείας μας.
Είναι ένα καλοκαίρι που κάποιοι αποφάσισαν να οδηγήσουν στην αβεβαιότητα χιλιάδες συναδέλφους εκπαιδευτικούς. Ορισμένοι ελάχιστοι θα πρέπει να αισθάνονται και τυχεροί που εξαιρούνται από τη διαθεσιμότητα αλλά δεν θα διδάξουν ποτέ πια σε αίθουσες.
Διαθεσιμότητες και τελικά απολύσεις!

Να σταματήσει τώρα ο τραγέλαφος των υποχρεωτικών μετατάξεων


των αιρετών του ΚΥΣΔΕ
Γρηγόρη Καλομοίρη και
Χρήστου Φιρτινίδη
Η ηγεσία του Υπ. Παιδείας συνεχίζει –και τις μέρες του Δεκαπενταύγουστου- το καταστροφικό για το δημόσιο σχολείο και τους εκπαιδευτικούς έργο της. Προωθεί με απαράδεκτες εγκυκλίους, που αναδεικνύουν την ανάλγητη και απαξιωτική προς τους εκπαιδευτικούς πρακτική της, υποχρεωτικές μετατάξεις στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και σε διοικητικές θέσεις.
Μετά την καρατόμηση σημαντικών τομέων των ΕΠΑΛ – ΕΠΑΣ και τη διαθεσιμότητα / απόλυση 2.122 συναδέλφων των αντίστοιχων ειδικοτήτων, προχωρά τώρα στην εκδίωξη 5.000 περίπου συναδέλφων από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση μέσα από τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων.
Χαρακτηρίζει, με περισσή αυθαιρεσία και αυταρχισμό, 6.000 περίπου εκπαιδευτικούς ως «πλεονάζον προσωπικό», αξιοποιώντας όλα τα μέτρα και τις ρυθμίσεις που επέβαλε το προηγούμενο διάστημα: συγχωνεύσεις / καταργήσεις σχολικών μονάδων, συμπτύξεις τμημάτων με αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα, κατάργηση ή υποβάθμιση μαθημάτων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών, αύξηση του διδακτικού ωραρίου των καθηγητών κ.λπ.

Ενημερωτικό αιρετών ΚΥΣΔΕ



ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ 13
 των αιρετών του ΚΥΣΔΕ Γρηγόρη Καλομοίρη και Χρήστου Φιρτινίδη,
εκπροσώπων των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας καταδικάζει σε εργασιακή ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς
1.      Μετατάξεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας στην Πρωτοβάθμια και σε διοικητικές θέσεις
Μετά την καρατόμηση Τομέων των ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ και τη διαθεσιμότητα-απόλυση των συναδέλφων των αντίστοιχων ειδικοτήτων, σειρά έχει η εκδίωξη συναδέλφων διαφόρων ειδικοτήτων μέσα από τη διαδικασία των υποχρεωτικών μετατάξεων στην Πρωτοβάθμια και σε διοικητικές θέσεις του Υπουργείου Παιδείας. Συγκεκριμένα  στο νόμο που ψηφίστηκε πριν λίγες ημέρες στη Βουλή (ν. 4172/13), προστέθηκε στο άρθρο 82 παράγραφος που προβλέπει υποχρεωτικές μετατάξεις στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση και σε διοικητικές θέσεις, σε κενά που θα προσδιορίζει ο εκάστοτε Υπουργός Παιδείας, ερήμην των υπηρεσιακών συμβουλίων.
Φαίνεται πλέον καθαρά ότι την Κυβέρνηση, το μόνο που την  ενδιαφέρει είναι ένα σχολείο με λιγότερους και ελαστικά εργαζόμενους εκπαιδευτικούς. Δεν ενδιαφέρεται για το πώς θα λειτουργήσουν τα σχολεία τον Σεπτέμβρη, τι μαθήματα θα γίνονται, ποιοι θα τα κάνουν και ποιες θα είναι οι συνέπειες για τη μόρφωση των παιδιών.

Ενημερωτικό αιρετών ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας



Αγρίνιο  2/8/2013
των αιρετών Παμποράκη Μανώλη και Κούστα Κων/νου
του ΠΥΣΔΕ Αιτωλ/νιας
Στις πράξεις 23 και 24 το ΠΥΣΔΕ ασχολήθηκε με τα παρακάτω θέματα:
1. Πρόταση τοποθέτησης Υποψήφιων Διευθυντών σε κενές θέσεις σχολικών μονάδων.
2. Εξέταση αιτήσεων για χορήγηση άδειας άσκησης ιδιωτικού έργου.
3. Παραίτηση εκπαιδευτικού από θέση ευθύνης
4. Αναγνώριση μεταπτυχιακού

1. Το ΠΥΣΔΕ στηριζόμενο στους πίνακες υποψηφίων Διευθυντών και στις δηλώσεις των υποψηφίων πρότεινε ομόφωνα τα παρακάτω:

A EΛΜΕ Αιτ/νιας: Ολοι στον αγώνα και ο Θεός μαζί μας (από onairnews.gr)

Σήμερα το πρωί το προεδρείο της Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας στο σχολικο συγκρότημα που στεγάζεται το ΕΠΑΛ ενημέρωσαν τους καθηγητές αλλά και μαθητές για τα νέες αποφάσεις της κυβέρνησης για την εκπαίδευση.
Ενημέρωσαν τι γίνεται με τους καθηγητές που μπήκαν σε διαθεσιμότητα ,για τα μαθήματα που καταργούνται και για τα νέα μέτρα που έρχονται με καταργήσεις και άλλων μαθημάτων και άλλων απολύσεων.
Σκοπός της ενημέρωσης ήταν να καταλάβουν οι καθηγητές αλλά και οι μαθητές οτι πλέον ο αγώνας θα πρέπει να είναι κοινός γιατί οι απολύσεις και οι καταργήσεις δεν χτυπούν μόνο κάποιους καθηγητές αλλά χτυπούν την ίδια την Ελληνική οικογένεια που δεν θα μπορεί να μορφώσει τα παιδιά της.
Κοινός αγώνας λοιπόν απο όλους για να σταματήσει αυτή η απαξίωση της Παιδείας με αυτά τα μέτρα.
Δείτε το βίντεο

πηγή onairnews.gr

Κινητοποιήσεις και στη Ναύπακτο



Οι διαμαρτυρίες, τα ψηφίσματα, οι ανακοινώσεις από καθηγητές, μαθητές, γονείς και άλλους εργαζόμενους για την πρωτοφανή επίθεση, που γίνεται στη δημόσια τεχνική εκπαίδευση σήμερα, συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό σε όλη την Ελλάδα αλλά και στην πόλη μας.
Υλοποιώντας τις αποφάσεις της Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας ( 14/7 ) αλλά και ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της ΟΛΜΕ για συνέχιση των κινητοποιήσεων με κάθε μορφή σας καλούμε:
  • Το Σάββατο 20/7 το πρωί στην πλατεία Φαρμάκη
  • Το Σάββατο 20/7 το βράδυ στην πλατεία λιμανιού
  • Την Κυριακή 21/7 το βράδυ στην πλατεία λιμανιού
Να βρεθείτε μαζί μας με ανακοινώσεις, συζητήσεις και μουσική στο υπαίθριο στέκι μας.
Καθηγητές, μαθητές, γονείς και συμπολίτες σας χρειαζόμαστε όλους μαζί μας.

Είναι απαραίτητη η προετοιμασία του αγώνα μας, μιας κι ο Σεπτέμβρης θα είναι ιδιαίτερα θερμός και δύσκολος μήνας. Οφείλουμε να αντιδράσουμε δυναμικά και με συνέχεια. Η δημόσια εκπαίδευση είναι συνταγματική υποχρέωση της πολιτείας και δικαίωμα όλων.

Τα μέλη του Δ.Σ της Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νίας
Μανδέλλου Μαρία
Στούμπος Αλέκος

Η Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας στην Αθήνα

Στη χθεσινή συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από τη Βουλή παραβρέθηκαν μέλη της Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας.
Χθες υπερψηφίστηκε το νομοσχέδιο που διαλύσει τα σχολεία μας και τις ζωές χιλιάδων συναδέλφων.
Εμείς συνεχίζουμε να φωνάζουμε:
ΟΧΙ στις διαθεσιμότητες - απολύσεις 2500 εκπαιδευτικών!
ΟΧΙ στην κατάργηση των 50 ειδικοτήτων!
ΟΧΙ στην κατάργηση 3 τομέων στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ!
ΟΧΙ σε οποιαδήποτε αλλαγή διαλύει την εκπαίδευσή μας!
Έσπειραν ανέμους, θα θερίσουν θύελλες!

ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΦΩΤΟΡΕΠΟΡΤΑΖ

ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΕΣ

Ανακοίνωση Ανεξάρτητης Συνεργασίας Καθηγητών (ΑΣΚ)

Ζαγάρια και τσακάλια και κοκόροι,
σηκωτοί κάθε τόσο στο ποδάρι,
μόρτηδες, λούστροι, αργοί, λιμοκοντόροι.

Στον αφέντη χαρά που τούς λανσάρει!
Και ποια είναι τα σωστά, ποια τα μεγάλα
που την ορμή τούς δίνουν και τη χάρη;

Κωστής Παλαμάς (1909)

ΕΧΘΡΟΙ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ!

Είναι αυτοί που ευθύνονται απόλυτα για την οικονομική και κοινωνική εξαθλίωση του λαού μας έχοντας το θράσος να παρουσιάζονται ως ‘’σωτήρες’’ του, αυτοί που όταν λένε ‘’πατρίδα’’ εννοούν την κερδοφορία του κεφαλαίου και των τραπεζών ενώ ως άλλοι Εφιάλτες δίνουν πρόθυμα ‘’γη και ύδωρ’’

ΨΗΦΙΣΜΑ - ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ από την Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας


Η κυβέρνηση με νέο νομοσχέδιο – φονιά καταργεί ειδικότητες - φιλέτο της Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και τις παραχωρεί στον ιδιωτικό τομέα αδιαφορώντας για τις συνέπειες τόσο στον εκπαιδευτικό κόσμο όσο και στην μέση ελληνική οικογένεια.
Με την απόφαση αυτή καταδικάζει σε «ξαφνικό θάνατο» 2.500 καθηγητές (52 ειδικοτήτων) στέλνοντάς τους στην ανεργία, καταργώντας τρεις ολόκληρους τομείς στα ΕΠΑΛ και τις ΕΠΑΣ.
Η γνώση πλέον γίνεται προνόμιο των λίγων που θα μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά στα δίδακτρα ιδιωτικών σχολών.
Στην περιοχή μας 65 συνάδελφοι είναι στις λίστες της ντροπής που έστειλε το Υπουργείο στις Διευθύνσεις πριν ακόμη ψηφιστεί ο νόμος που κατατέθηκε στη Βουλή.
Οδηγούνται στη διαθεσιμότητα πέρα από κάθε λογική και νόμιμη διαδικασία.
Οι εκπαιδευτικοί στην Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας δηλώνουμε ότι
  • Θα αγωνιστούμε να ανατραπεί αυτή η πολιτική που εξαθλιώνει τον κλάδο και την ελληνική κοινωνία.
  • Θα αγωνιστούμε ενάντια στην κατάργηση των 52 ειδικοτήτων.
  • Λέμε βροντερό ΟΧΙ στις διαθεσιμότητες που διαλύουν τις ζωές των συναδέλφων.
  • Λέμε ΟΧΙ σε οποιαδήποτε μετακίνηση ή μετάταξη πλεοναζόντων εκπαιδευτικών χωρίς τη συναίνεσή τους.
  • Λέμε ΟΧΙ στην επιχειρούμενη διάλυση της εκπαίδευσης με βάση τις επιταγές των μνημονίων!

Για το σκοπό αυτό καλούμε τους Δήμους της περιοχής μας να εκδώσουν αποφάσεις Δημοτικών Συμβουλίων και τους βουλευτές της Αιτωλοακαρνανίας να καταψηφίσουν στη Βουλή το νομοσχέδιο.
Οι εξελίξεις αυτές αφορούν κάθε εργατική λαϊκή οικογένεια, κάθε εργαζόμενο και κάθε άνεργο.
Απαιτείται ενιαίος αγώνας όλων των εργαζομένων ενάντια στον πραγματικό εχθρό, τους επιχειρηματικούς ομίλους και την κυβέρνηση.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΔΑΚΕ Α’ ΕΛΜΕ ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ

Α' ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας
Οι τελευταίες εξελίξεις στο χώρο της Παιδείας φανερώνουν ότι δεν έχει μπει μόνο ο εκπαιδευτικός ως μονάδα στο στόχαστρο των κυβερνώντων αλλά συνολικά το σύστημα της παρεχόμενης εκπαίδευσης της πατρίδας μας!
Δυστυχώς, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας συνεχίζει με ακόμη πιο εντατικούς ρυθμούς να σπέρνει ανέμους και είναι βέβαιο ότι θα θερίσει θύελλες.
Όπως διαμορφώνεται η κατάσταση, όχι μόνο στο χώρο της Εκπαίδευσης αλλά και σε άλλους εργασιακούς χώρους, κανείς δεν μπορεί να αισθάνεται εργασιακά ασφαλής στο εφιαλτικό περιβάλλον που στήνεται.
Ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί ήταν εξαρχής ένας από τους στόχους.
Ως παράταξη, είχαμε τονίσει επανειλημμένως ότι η ακολουθούμενη πολιτική οδηγεί στην εξαθλίωση τους εκπαιδευτικούς και στην κατάρρευση του ελληνικού σχολείου όπως το ξέραμε.
Το σύστημα, όμως, τοποθετούσε έντεχνα ολόκληρο τον κλάδο απέναντι στην κοινωνία η οποία δεν συνειδητοποιούσε το δίκιο των αιτημάτων μας.
Όμως, με την πρόσφατη απόφαση να καταργηθούν 52 ειδικότητες αιχμής για επαγγελματική αποκατάσταση, είναι πλέον φανερό ότι πέρα από τους 2500 εκπαιδευτικούς που οδηγούνται στην διαθεσιμότητα και τελικά την απόλυση, στο στόχαστρο μπαίνει και αυτή η ίδια η κοινωνία.

Η λίστα της ντροπής...

Σήμερα το μεσημέρι στάλθηκε στη ΔΔΕ Αιτωλοακαρνανίας λίστα με τους εκπαιδευτικούς των κλάδων που καταργούνται και υπηρετούν στα σχολεία της περιοχής μας.
Πρόκειται για 65 συναδέλφους (βάση της λίστας του Υπουργείου) οι οποίοι καλούνται να καταθέσουν υπεύθυνη δήλωση μέχρι τη Δευτέρα το πρωί για το αν ανήκουν σε κάποια από τις εξαιρέσιμες κατηγορίες, βάση του σχεδίου νόμου που έχει δοθεί στη δημοσιότητα.
Μάλιστα θα υπάρξει (αν δεν έχει γίνει ήδη) και σχετική ανάρτηση στο site της ΔΔΕ.
Κάθε ΔΔΕ πρέπει μέχρι τη Δευτέρα το απόγευμα (!!!) να επιβεβαιώσει τα στοιχεία της λίστας και να επισημάνει αν υπάρχει εξαιρέσιμη περίπτωση.
Σε κάθε περίπτωση, και ενώ δεν έχει ψηφιστεί ακόμη ο νόμος (που δεν είναι σίγουρο ότι θα ψηφιστεί έτσι κι αλλιώς...), το Υπουργείο προχωρά στο συγκεκριμένο σχεδιασμό με τη διαδικασία του κατεπείγοντος!
Πρόκειται για απαράδεκτη τακτική που καταδικάζεται από το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας!
Πρέπει να δώσουμε την απάντησή μας σε αυτά τα σχέδια με δυναμικό τρόπο!
ΟΧΙ στις διαθεσιμότητες.
ΟΧΙ στα σχέδια που διαλύουν την εκπαίδευσή μας!
Στη Γενική μας Συνέλευση να δώσουμε όλοι το παρόν! Κανείς μας δεν είναι εργασιακά ασφαλής!

Κατσαρός Κώστας
Πρόεδρος Α ΕΛΜΕ

ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

 την Δευτέρα 15 Ιουλίου 2013 και ώρα 20:00 στο Εργατικό Κέντρο Μεσολογγίου
σε περίπτωση μη απαρτίας,
 η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί την
Τρίτη 16 Ιουλίου 2013
και ώρα 20:00
στο Εργατικό Κέντρο Μεσολογγίου
 


 με μοναδικό θέμα τις εξελίξεις στο χώρο της εκπαίδευσης.
 
Αντιστεκόμαστε στις αποφάσεις που υποβαθμίζουν την παρεχόμενη Παιδεία
 
Λέμε βροντερό ΟΧΙ στις πολιτικές που καταστρέφουν το μέλλον των οικογενειών μας
 
Αυτή η κυβερνητική λογική δεν πρέπει να περάσει!
 
Οφείλουμε και πρέπει να αντιδράσουμε ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

Ενημέρωση από Κ. Κούστα

Προχτές το μεσημέρι  μάθαμε  για  τον  ΄΄ξαφνικό  θάνατο ΄΄των  52  ειδικοτήτων  των  ΕΠΑΛ κ΄ ΕΠΑΣ  συναδέλφων  μας  και τις  προθέσεις  του  Υπουργείου .
Στείλαμε  ενημέρωση ηλεκτρονική  και  επικοινωνήσαμε  με τηλέφωνα  για  διευρυμένο Δ.Σ.
Το  πρωί της  Τετάρτης  στις  11.00 π.μ  κάναμε  διευρυνένο Δ.Σ με  την παρουσία  40  περίπου συναδέλφων από  την  Ά ΕΛΜΕ  Αιτωλ/νιας .
 Αποφασίσαμε  να  ενεργοποιήσουμε  το  συντονιστικό  φορέων  σωματείων  της  περιοχής .
Την ίδια ώρα  είχε συνάντηση   για  τον ίδιο  λόγο  η  Β΄ Ε.Λ.Μ.Ε  στο  Αγρίνιο και συναποφασίσαμε
1.) Συναποφασίσαμε  σήμερα   Πέμπτη   11.00 π.μ. παράσταση  στην  Δ.Δ.Ε και  επίδοση  ψηφίσματος  στην  Περ. Ενότητα. Αιτωλ/νιας, στο  Μεσολόγγι στις  12.00. 
2.) Ενεργοποιήσαμε   συντονισμό  των Ε.Λ.Μ.Ε  για  παράσταση  διαμαρτυρίας   της  Περιφ. Διεύθυνσης   Εκπαίδευσης  στην   Πάτρα .
Χθες  10.30  μετά   την  πορεία  της  Πάτρας  πήραμε  την   θετική  απάντηση  από  όλες τις  Ε.Λ.Μ.Ε .

Ανακοίνωση ΔΑΚΕ

Η ΔΑΚΕ Καθηγητών καταγγέλλει την τακτική της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας. Για άλλη μία φορά η πολιτική ηγεσία αιφνιδιάζει την Ομοσπονδία, ακολουθώντας μία παντελώς απαράδεκτη στάση. Ενώ με πρωτοβουλία της είχε οριστεί συνάντηση του Υπουργού Παιδείας με το Δ.Σ της ΟΛΜΕ την Τετάρτη, 10 Ιουλίου 2013, ώρα 12μ.μ και ακολούθως συνάντηση με τον Υφυπουργό Παιδείας, αρμόδιο για ζητήματα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώρα 13μ.μ, το απόγευμα της 9ης Ιουλίου διοχετεύτηκε σε εκπαιδευτικές ιστοσελίδες non paper  που αφορούσε την απόφαση του Υπουργείου Παιδείας για τη διαθεσιμότητα και τις μετατάξεις εκπαιδευτικών.
Πρόκειται για πρωτοφανή πρακτική, η οποία απαξιώνει πλήρως τον κλάδο των καθηγητών, αφού περιφρονείται κατάφωρα η συνδικαλιστική του ηγεσία.
Επί της ουσίας, η ΔΑΚΕ Καθηγητών εκφράζει την απόλυτη αντίθεση της με την πολιτική της κατάργησης ειδικοτήτων και την επιβολή καθεστώτος διαθεσιμότητας σε μερίδα εκπαιδευτικών.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ Σ.Ε.Κ



 Μαύρο πάνω στο μαύρο της αβύσσου
 Για τον  «ξαφνικό θάνατο» χιλιάδων εκπαιδευτικών και μαθητών.  

«Είμαι εδώ με διττή ιδιότητα. Και ως Υπουργός Παιδείας και ως βουλευτής
Πειραιά. Μπορεί πυλώνας  της εκπαίδευσης στον τόπο μας  να είναι η δημόσια εκπαίδευση, όμως αυτό δεν μας αποτρέπει να έχουμε υγιείς επιχειρηματικές δραστηριότητες όπως αυτή του Ομίλου ΑΚΜΗ. Τέτοιες επενδύσεις και πρωτοβουλίες σηματοδοτούν μία νέα εποχή  για την πόλη και τη χώρα γενικότερα»

Κ. Αρβανιτόπουλος σε εκδήλωση του Ομίλου ΑΚΜΗ, πριν από λίγο καιρό.

Σήμερα ξανά, όπως  συνέβη  κάποτε  στη τρικυμιώδη  πολιτική ζωή του τόπου  και καταγράφηκε απαράμιλλα  στο Ζ του Κ. Γαβρά, το δικομματικό τρίκυκλο «ειδικού σκοπού» και περιορισμένης χρονικής διάρκειας  που οδηγούν οι κκ  Βενιζέλος και Σαμαράς  και του οποίου  την καρότσα έχουν καβαλήσει ήδη, οπλισμένοι με τσεκούρια και λοστάρια  ο κ.Βορίδης και ο κ.Μιχαλολιάκος, ετοιμάζεται να εκτελέσει ένα ακόμα από τα «συμβόλαια θανάτου» που έχει αναλάβει.

Απόφαση έκτακτου ΔΣ Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας


Το ΔΣ της Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας συνεδρίασε εκτάκτως σήμερα Τετάρτη 10-07-2013 με μοναδικό θέμα συζήτησης τις εξελίξεις στο χώρο της Εκπαίδευσης. Στη συνεδρίαση συμμετείχαν αρκετοί συνάδελφοι.
Αποφασίστηκε η συμμετοχή μας σε παράσταση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 11-07-2013 και ώρα 11 π.μ. στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αιτωλοακαρνανίας.
Η Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας καλεί τους συναδέλφους να αντισταθούν στην κυβερνητική πολιτική που στέλνει στη διαθεσιμότητα και τις απολύσεις χιλιάδες εκπαιδευτικούς.
Καλούμε όλα τα πρωτοβάθμια συνδικαλιστικά σωματεία της περιοχής σε συντονισμένες κοινές δράσεις.
Οφείλουμε και πρέπει ΕΝΩΜΕΝΟΙ να αντισταθούμε στις πολιτικές που διαλύουν τον κοινωνικό ιστό και καταστρέφουν το μέλλον των παιδιών μας.

Δελτίο Τύπου από την ΟΛΜΕ για τα αποτελέσματα του 16ου Συνεδρίου

Πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα από 30/6 έως και 3/7/13 το 16ο Τακτικό Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
Σήμερα 3/7/2013 πραγματοποιήθηκαν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του Δ.Σ. και της Ελεγκτικής Επιτροπής της ΟΛΜΕ, καθώς και αντιπροσώπων για το επόμενο συνέδριο της ΑΔΕΔΥ.
Τα αποτελέσματα όπως δόθηκαν από την Εφορευτική Επιτροπή του Συνεδρίου έχουν ως εξής:

Α) Για το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ:
Σύνολο Αντιπροσώπων: 437
Ψήφισαν: 437
Έγκυρα: 435
Λευκά:
Άκυρα: 2

Έλαβαν:

Ενημέρωση από το 16ο Συνέδριο

Αθήνα, 3-7-2013

Ολοκληρώνεται σήμερα Τετάρτη 3-7-2013 το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ.
Αυτή τη στιγμή διεξάγεται και θα συνεχιστεί ως τις 6 το απόγευμα η ψηφοφορία για το νέο ΔΣ της ΟΛΜΕ, για το Εποπτικό Συμβούλιο και για τους αντιπροσώπους της ΟΛΜΕ στο Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ τον ερχόμενο Νοέμβριο.
Χθες το βράδυ πήραμε μια γεύση για το πώς ονειρεύονται ορισμένοι την επόμενη μέρα στην ΟΛΜΕ.
Οι ψηφοφορίες ξεκίνησαν με τις (τυπικές) εγκρίσεις του οικονομικού απολογισμού και προϋπολογισμού και στη συνέχεια συζητήθηκαν προτάσεις παρατάξεων ή ΕΛΜΕ.
Πρώτη πρόταση ήταν η μείωση της συνδρομής των εκπαιδευτικών προς την ΟΛΜΕ κατά 5€ για την επόμενη διετία, που κατατέθηκε από την Β ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης, τη ΔΑΚΕ, το ΠΑΜΕ και την ΠΑΣΚ. Η πρόταση υπερψηφίστηκε. Στη συγκεκριμένη πρόταση μειοψήφησε η ΣυνΕΚ, παράταξη που θα είναι όπως φαίνεται πρώτη δύναμη στο νέο ΔΣ η οποία δεν ήθελε καμιά μείωση στις συνδρομές

Ψήφισμα για την ΕΡΤ


Η Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε Αιτωλ/νιας συμπαρίσταται στον δίκαιο αγώνα των εργαζομένων της Ε.Ρ.Τ. και όλης της Ελληνικής κοινωνίας που υπερασπίζεται το της δημόσιο αγαθό ελεύθερης ενημέρωσης, καθώς το αναφαίρετο δικαίωμα στην εργασία.
Καταγγέλουμε την ανιστόρητη πραξικοπηματική ενέργεια της συγκυβέρνησης με πράξη νομοθετικού περιεχομένου, να οδηγήσει σε κατάργηση τον κρατικό φορέα ραδιοτηλεόρασης. Η ενέργεια αυτή αναδεικνύει άλλη μια φορά την επιλογή των υποτακτικών της Τρόϊκας να συνεχίσουν τον καταστροφικό αντιδημοκρατικό κατήφορο που κουρελιάζει την Βουλή και το Σύνταγμα.
Η συγκυβέρνηση με την πράξη αυτή να σφραγίσει τον κρατικό φορέα ενημέρωσης την Ε.Ρ.Τ. ουσιαστικά επιλέγει να καταλύσει την συνταγματική νομιμότητα, καταφέρει πλήγμα στην ελεύθερη και αντικειμενική πληροφόρηση την Δημοκρατία και την πολυφωνία. Mε αντιδημοκρατικό και αντιδεοντολογικό τρόπο με τις δυνάμεις των ΜΑΤ διέκοψε την εκπομπή του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σήματος της ΕΡΤ με μια πρωτοφανή επιχείρηση λογοκρισίας.

ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ αιρετών ΚΥΣΔΕ εκπροσώπων των ΣΕΚ και καταγγελία


Μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης

Συναδέλφισσες / συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε στις 12-6 με μεγάλη καθυστέρηση η συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ για τις μεταθέσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Και αυτή η συνεδρίαση επιβεβαίωσε την ύπαρξη ενός καλά επεξεργασμένου σχεδίου για να οδηγηθούν σε υποχρεωτική μετάθεση, διαθεσιμότητα και απόλυση χιλιάδες συνάδελφοί μας. Η ηγεσία του Υπ. Παιδείας αγνόησε προκλητικά τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ, στις περιπτώσεις ιδιαίτερα που δεν ταυτίζονταν με τα σχέδιά της. Τελικά, όλα ήταν προκατασκευασμένα από τους μηχανισμούς του Υπ. Παιδείας και οι συνεδριάσεις των ΠΥΣΔΕ έγιναν για να τηρηθούν τα προσχήματα.
Η παρέμβαση της μεγάλης πλειονότητας των αιρετών εκπροσώπων μας στο ΠΥΣΔΕ ήταν απόλυτα επιβεβλημένη, για να αποκαλυφθεί, πέραν των άλλων, η καλοστημένη από το Υπ. Παιδείας επιχείρηση κατασκευής πλεοναζόντων συναδέλφων. Τελικά, αφού η ηγεσία του Υπ. Παιδείας προβληματίστηκε ανάμεσα σε διάφορα σενάρια, επέλεξε αυτό βάσει του οποίου δόθηκαν 607 μεταθέσεις σε σύνολο 11.260 αιτήσεων.

ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ

Συναδέλφισες και συνάδελφοι,
 
οι λόγοι για τους οποίους ψηφίσαμε απεργία και ανεστάλη (όπως ανεστάλη) κάτω από την απειλή της επιστράτευσης, ισχύουν στο ακέραιο: μή επαναπρόσληψη των συναδέλφων αναπληρωτών, υποχρεωτικές μετακινήσεις και αναγκαστικές αιτήσεις μετάθεσης, «αξιολόγηση», ενεργοποίηση του νέου πειθαρχικού, το «νέο σχολείο», αλλαγές στην τεχνολογική εκπαίδευση και συνεχιζόμενη υποχρηματοδότηση της εκπαίδευσης.
Μπροστά μας έχουμε το συνέδριο της ΟΛΜΕ, το οποίο αποτελεί την ανώτερη διαδικασία του κλάδου.
Θεωρούμε ότι σε συνθήκες τόσο σκληρής επίθεσης δεν έχει κανένας το δικαίωμα της «αναχώρησης» πρέπει να συσπειρωθούμε να ισχυροποιήσουμε το συνδικαλιστικό μας κίνημα και να αντεπιτεθούμε  χτίζοντας συμμαχίες με τους μαθητές μας, τους γονείς με όλη την κοινωνία.
Είναι ευθύνη όλων μας να εξασφαλίσουμε τη συνέχεια της πρόσφατης αγωνιστικής ανάτασης του κλάδου, καθώς και πραγματικές συνθήκες υπεράσπισης ενός μεγάλου κομματιού συναδέλφων (αναπληρωτές, υπεράριθμοι, στη διάθεση του ΠΥΣΔΕ, υποψήφιοι «επίορκοι» και ό,τι βάζει ο νους του καθένα και η φαντασία του Υπουργείου Παιδείας) που θα απειληθούν τα εργασιακά του δικαιώματα και θα ανατραπεί κάθε σταθερή βάση στη ζωή του.
Η Α' ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας, συγκαλεί ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ την Δευτέρα 10-06-2013 και ώρα 19:30 στο ΕΚ Μεσολογγίου. Σε περίπτωση μη απαρτίας, η συνέλευση θα πραγματοποιηθεί

ΤΡΙΤΗ 11-06-2013
και ώρα 19:30
στο Εργατικό Κέντρο Μεσολογγίου

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ - ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ



Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Υλοποιώντας την απόφαση της κοινής συνεδρίασης των δύο ΕΛΜΕ της περιοχής μας που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4/6/2013, σας καλούμε σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας που θα γίνει στην Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης την Πέμπτη 6/6/2013 στο Μεσολόγγι και ώρα 13:00.
Η διαμαρτυρία μας έχει να κάνει με τις εξελίξεις της τελευταίας περιόδου όπου το υπουργείο παιδείας προχωρήσει μετά την επιστράτευση με πρόσχημα τις εξετάσεις στην προώθηση και κατάρτιση πινάκων με κατασκευή πλεονασμάτων την στιγμή που υπάρχουν ελλείψεις εκπαιδευτικών στην περιοχή, την κατάθεση Π.Δ. με αναγκαστικές μεταθέσεις, πληροφορίες για διαθεσιμότητες, ενώ ετοιμάζει μαζικές απολύσεις και μετακινήσεις εκπαιδευτικών.
Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και απαιτείται από όλους τους συναδέλφους η μέγιστη δυνατή συμμετοχή, επαγρύπνηση και συστράτευση ώστε να αποτραπεί κάθε ενέργεια που θα οδηγήσει στα εφιαλτικά μέτρα που προωθούνται.
ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ

Ανακοίνωση κοινής συνεδρίασης Προεδρείων Α και Β ΕΛΜΕ



ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΣΗ – ΚΑΜΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗ
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝΑΣΜΑΤΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΕΛΛΕΙΨΕΙΣ

Συνάδελφισσες και συνάδελφοι
Τα δύο Δ.Σ των Α΄ ΚΑΙ Β΄ ΕΛΜΕ Αιτωλ/νιας μετά τις δραματικές εξελίξεις της τελευταίας περιόδου (αύξηση ωραρίου, επιστράτευση με πρόσχημα τις εξετάσεις, ανακοίνωση από το Υπουργείο χιλιάδων πλεονασμάτων, προώθηση Π.Δ για αναγκαστικές μεταθέσεις, πληροφορίες για διαθεσιμότητες που θα περιλαμβάνουν και τους εκπαιδευτικούς), συνεδριάσαμε από κοινού, εκτιμήσαμε και αποφασίσαμε τα παρακάτω:
α) Η συγκυβέρνηση έχει μεθοδεύσει και προχωρεί όχι μόνο σε υποχρεωτικές μεταθέσεις αλλά και μαζικές απολύσεις καθηγητών.
β) Η κατάσταση είναι ιδιαίτερα κρίσιμη και απαιτείται από όλους τους εκπαιδευτικούς η μέγιστη δυνατή συμπόρευση και κινητοποίηση για την αποτροπή των εφιαλτικών μέτρων που προωθούνται.
Γι’ αυτό τα Δ.Σ των δύο ΕΛΜΕ
α) Καλούν όλους τους συναδέλφους των ΕΛΜΕ σε συγκέντρωση διαμαρτυρίας την Πέμπτη 6/6 στη 1:00 το μεσημέρι στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενάντια στα τεχνητά πλεονάσματα – αναγκαστικές μεταθέσεις – απολύσεις.
β) Απαιτούμε από την ΟΛΜΕ να συγκαλέσει άμεσα Γενικές Συνελεύσεις και Γ.Σ. Προέδρων και να αναλάβει πρωτοβουλίες ενεργοποίησης φορέων και συλλογικοτήτων .
γ) Καλούμε όλους τους συναδέλφους σε Γ. Συνελεύσεις, συγκεντρώσεις και πορείες την Δευτέρα 10/6/2013 το απόγευμα σε Μεσολόγγι και Αγρίνιο .
Συνάδελφοι,
Μας αφαιρούν το δικαίωμα στην εργασία διαλύουν το Δημόσιο σχολείο.!!
Κανείς πλέον δεν μπορεί να εφησυχάζει.
Σας καλούμε σε διαρκή επαγρύπνηση, γιατί εκτιμάμε ότι οι εξελίξεις το επόμενο διάστημα θα είναι ραγδαίες. 
 Για τα ΔΣ των ΕΛΜΕ

ΟΙ ΠΡΟΕΔΡΟΙ
                      Κατσαρός Κων/νος                                                 Καραμητσόπουλος Γεώργιος

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Α.Σ.Κ Α΄ ΕΛΜΕ


ΝΑ  ΤΟΥΣ  ΔΙΩΞΟΥΜΕ  ΤΩΡΑ !
Η  ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΗΣΗ  ΤΗΣ   ΕΠΙΣΤΡΑΤΕΥΣΗΣ, ΤΗΣ  ΦΤΩΧΕΙΑΣ , ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ   ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ  ΤΙΣ    ΖΩΕΣ  ΜΑΣ

Συναδέλφισσες ,φοι

Σύμφωνα με έγγραφο που διέρρευσε από την ηλεκτρονική επικοινωνία της τρόικας με τον Αντώνη Μανιτάκη, οι νέοι “διαθέσιμοι” θα είναι κυρίως εκπαιδευτικοί και υπάλληλοι των Δήμων αφού σύμφωνα με το κείμενο είναι πολυπληθείς
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ την Κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας για τους σχεδιασμούς τους να κατασκευάσουν με αυθαίρετες παρεμβάσεις επί χάρτου τεχνητές υπεραριθμίες. Έτσι με  τους  πρόχειρους  “μπακαλίστικους” υπολογισμούς τους:
20.000 μόνιμοι καθηγητές οδηγούνται σε απολύσεις ή υποχρεωτικές μετακινήσεις  ανά   την επικράτεια.
10.000 αναπληρωτές   δεν  θα   επαναπροσληφθούν.

Πανελλήνια διάκριση για καθηγητή γερμανικών στη Ναύπακτο



Το 3ο βραβείο του φετινού διαγωνισμού καθηγητή Γερμανικής Γλώσσας απονεμήθηκε στον κύριο Gerard van Hattem, καθηγητή γερμανικής γλώσσας και λογοτεχνίας του 1ου Γυμνασίου Ναυπάκτου.
Πρόκειται για ετήσιο διαγωνισμό που αφορά τους καθηγητές της γερμανικής γλώσσας δημόσιων και ιδιωτικών σχολείων της Ελλάδας και διοργανώνεται από την Πρεσβεία της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας στην Αθήνα σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Γκαίτε Αθηνών.
Αντικείμενο του φετινού διαγωνισμού ήταν η εκπόνηση και παρουσίαση μιας εργασίας με θέμα “Η Ευρώπη κι εμείς”. Βασική ιδέα της εργασίας ήταν να ενημερωθούν οι μαθητές για τα δικαιώματά τους εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αφού το 2013 ανακηρύχθηκε Ευρωπαϊκό Έτος των πολιτών.
Στην επιτυχία της εργασίας συνέβαλλαν οι μαθητές και των τριών τάξεων του 1ου Γυμνασίου Ναυπάκτου που μαθαίνουν Γερμανικά, στους οποίους ο κ. van Hattem απευθύνει ένα μεγάλο ευχαριστώ λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «χωρίς τους μαθητές μου δεν θα μπορούσα να πετύχω αυτή τη διάκριση». Θερμές ευχαριστίες απευθύνει επίσης στους συναδέλφους του και στη διευθύντρια του 1ου Γυμνασίου Ναυπάκτου κ. Βίτσα για την ηθική αλλά και έμπρακτη υποστήριξή τους στην εκπόνηση της εργασίας.
Η απονομή του βραβείου θα γίνει από τον Γερμανό Πρεσβευτή, στις 14 Ιουνίου στην Αθήνα.
Ο κ. Gerard van Hattem διδάσκει από το 2006 στο 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου και φέτος ήταν η πρώτη του συμμετοχή στον συγκεκριμένο διαγωνισμό. Αξιοσημείωτο είναι και το γεγονός, ότι ο κ. van Hattem τον Δεκέμβριο του 2013 πέτυχε να εξασφαλίσει για το 1ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου διδακτικό υλικό αξίας 1000 € από τη Γερμανική Πρεσβεία της Αθήνας, προκειμένου να εμπλουτίσει και να ενισχύσει το μάθημα των Γερμανικών στο σχολείο του.

Ανακοίνωση της ΕΣΑΚ-ΔΕΕ



Νόμιμο έκρινε το ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις το Συμβούλιο της Επικρατείας και προχωρά η εφαρμογή του μέτρου της υποχρεωτικής μετάθεσης των εκπαιδευτικών που κρίνονται υπεράριθμοι. Όσο το ΠΔ βρισκόταν για επεξεργασία στο ΣτΕ, το υπουργείο Παιδείας είχε δρομολογήσει τις υπόλοιπες διαδικασίες που οδηγούν στις υποχρεωτικές μεταθέσεις. Στο πλαίσιο αυτό κάλεσε τα Περιφερειακά Υπηρεσιακά Συμβούλια Εκπαίδευσης να έχουν συνεδριάσει μέχρι τις 30 Μάη για να καταρτίσουν τους πίνακες υπεράριθμων με «εργαλεία» τα στοιχεία του ηλεκτρονικού συστήματος καταγραφής survey και κριτήρια που υπαγορεύονται από την πολιτική της αδιοριστίας, των ελαστικών εργασιακών σχέσεων, του «νέου σχολείου». Έτσι οι πλασματικές υπεραριθμίες, έφτασαν σε απίστευτα νούμερα όταν όλοι γνωρίζουν πως όχι μόνο δεν περισσεύουν αλλά λείπουν κιόλας εκπαιδευτικοί από τα σχολεία.(περίπου 50 φέτος στην Αιτωλοακαρνανία).