Ανακοίνωση της ΔΑΚΕ καθηγητών ΔΕ



Η ΔΑΚΕ ΔΕ καταγγέλλει την απαράδεκτη μεθόδευση του Υπ. Παιδείας στο ζήτημα της αύξησης του διδακτικού ωραρίου των καθηγητών. Μετά τη μισθολογική εξόντωση του κλάδου από την Κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και την κατάργηση των υπερωριών μας (επίδομα εξωδιδακτικής απασχόλησης) έρχεται η τρικομματική κυβέρνηση να αποτελειώσει τους εκπαιδευτικούς με την αύξηση του ωραρίου και το πειθαρχικό δίκαιο επιβάλλοντας καθεστώς εργασιακού μεσαίωνα.
Παραγνωρίζει η πολιτική ηγεσία την ιδιαιτερότητα του επαγγέλματος του καθηγητή. Αποσιωπά το γεγονός ότι ο καλά προετοιμασμένος καθηγητής χρειάζεται 1 με 1,5 ώρα προετοιμασίας στο σπίτι για κάθε διδακτική ώρα.
Αποσιωπά από την Ελληνική κοινωνία το ότι λόγω της προβλεπόμενης αξιολόγησης ο κάθε καθηγητής θα χρειάζεται 1 με 2 ώρες την ημέρα για να διεκπεραιώσει την γραφειοκρατία που προβλέπει το ΠΔ του Υπουργείου.
Δε λαμβάνει υπόψη το άκρως γραφειοκρατικό σύστημα που επεβλήθη την τελευταία 3ετία και υποχρεώνει τους καθηγητές να αναλώνονται με την συμπλήρωση στατιστικών και άλλων στοιχείων που απαιτεί καθημερινά το Υπουργείο.
Και φυσικά, αδιαφορεί για την Έκθεση του ΟΗΕ που αποδεικνύει ότι κάθε διδακτική ώρα ισοδυναμεί με 4 υπαλληλικές ώρες εργασίας.

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ - Ποιος είπε ότι καταργήθηκαν τα δώρα το Πάσχα;



Συνάδελφοι, συναδέλφισσες,

Σήμερα στο περίφημο πολυνομοσχέδιο κατατέθηκε και η αναμενόμενη αύξηση του ωραρίου μας.

Συγκεκριμένα :
« Οι ώρες εβδομαδιαίας διδασκαλίας και διεξαγωγής πρακτικών ασκήσεων από το εκπαιδευτικό προσωπικό της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ορίζονται από 1/9/2013 ως εξής:
 α) διευθυντές γυμνασίων, λυκείων και επαγγελματικών σχολών ώρες 10 όταν λειτουργούν με τρία έως πέντε τμήματα τάξεων, ώρες 9 όταν λειτουργούν με έξι έως εννέα τμήματα τάξεων, ώρες 7 όταν λειτουργούν με δέκα έως δώδεκα τμήματα τάξεων και ώρες 5 όταν λειτουργούν με περισσότερα από δώδεκα τμήματα τάξεων. Για την εφαρμογή της διάταξης αυτής δεν υπολογίζεται ως τμήμα εκείνο που έχει αριθμό μαθητών μικρότερο από το μισό του προβλεπόμενου ανώτατου αριθμού.  β) Διευθυντές ΣΕΚ ώρες 10. γ) Υποδιευθυντές γυμνασίων, λυκείων και επαγγελματικών σχολών και υπεύθυνων τομέων ΣΕΚ ώρες 16. δ) Υπεύθυνοι εργαστηρίων ώρες 20. ε) Εκπαιδευτικό προσωπικό όλων των κλάδων της κατηγορίας ΠΕ ώρες 23 αν έχουν έως έξι έτη υπηρεσίας, ώρες 21 αν έχουν από έξι μέχρι δώδεκα έτη υπηρεσίας και ώρες 20 αν έχουν πάνω από δώδεκα έτη υπηρεσίας. στ) Εκπαιδευτικοί εργαστηρίων του κλάδου ΤΕ01 ώρες 24 εάν έχουν έως επτά έτη υπηρεσίας, ώρες 21 εάν έχουν επτά μέχρι δεκατρία έτη υπηρεσίας και ώρες 20 εάν έχουν πάνω από δεκατρία έτη υπηρεσίας  ζ) Αρχιτεχνίτες του κλάδου ΔΕ01 ώρες 28.  η) Τεχνίτες του κλάδου ΔΕ01 ώρες 30.».

ΕΣΑΚ- ΔΕΕ: Υποχρεωτικές μεταθέσεις και πανελλαδικής εμβέλειας!



Σχέδιο υποχρεωτικών μεταθέσεων (και πανελλαδικά κι όχι μόνο στην ίδια περιφέρεια) στην εκπαίδευση προωθεί η κυβέρνηση, όπως προκύπτει από Προεδρικό Διάταγμα που κατατέθηκε για νομοπαρασκευαστική επεξεργασία στο Ε' Τμήμα του Συμβουλίου της Επικρατείας. Σε αυτό διατυπώνονται οι προϋποθέσεις μετάθεσης των λεγόμενων υπεράριθμων εκπαιδευτικών στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, αλλά και των εκπαιδευτικών που δεν έχουν οργανική θέση. Να σημειωθεί πως υπάρχει προοπτική κατάργησης οργανικών θέσεων και ορισμού νέων σύμφωνα με το μαθητικό δυναμικό (25 μαθητές ανά τάξη).
Στο πλαίσιο του λεγόμενου «εξορθολογισμού» επιδιώκεται να καλυφθούν κενά, τα οποία πρακτικά προκύπτουν λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών. Το «παραμύθι» όλων των προηγούμενων κυβερνήσεων για τους πολλούς εκπαιδευτικούς της χώρας έχει πέσει στο κενό και η λύση που τώρα προβάλλεται είναι η ομηρία των εκπαιδευτικών, οι οποίοι θα μετακινούνται από το ένα μέρος στο άλλο.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ-ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ

Συνάδελφοι,

Ξεκίνησαν με την υλική απαξίωση του διδακτικού έργου( έως και 40% μειώσεις μισθών). Συνέχισαν με την κατασυκοφάντησή μας και τον ηθικό μας διασυρμό. Όμως δεν ήταν αρκετό. Θεσμοθέτησαν μια αξιολόγηση-καρμανιόλα, με σκοπό να μας έχουν σε ένα καθεστώς διαρκούς τρομοκρατίας, πειθάρχησης και συναδελφικού κανιβαλισμού. Όμως ούτε αυτό ήταν αρκετό.
Μας έθεσαν σε αργία γιατί διαδηλώσαμε ή γιατί είχαμε "ανάρμοστη συμπεριφορά εκτός υπηρεσίας" ή γιατί είχαμε νομική αντιδικία οποιασδήποτε μορφής, καταστρατηγώντας αυτό που και ακόμη βάρβαρα, φασιστικά καθεστώτα τυπικά υπερασπίζονται: το τεκμήριο της αθωότητας. Ούτε αυτό τους ήταν αρκετό. Στείλαν ελεγκτές δημόσιας διοίκησης να μας ψάχνουν στα σχολεία, μπροστά στους μαθητές μας. Όχι, ούτε αυτό αρκούσε.

Αποτελέσματα Εκλογών για Αντιπροσώπους 2013

Στη σημερινή εκλογική διαδικασία για την ανάδειξη των αντιπροσώπων από την Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας για το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ και μετά τη διενεργηθείσα διαλογή και καταμέτρηση τα αποτελέσματα έχουν ως εξής:

Ψήφισαν 467
Έγκυρα 418
Λευκά – Άκυρα 49

Ακολούθησε η διαλογή και μετρήθηκαν τα ψηφοδέλτια που έλαβε κάθε παράταξη και οι σταυροί προτίμησης των υποψήφιων.

Έλαβαν:
  1. Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε. 179 ψηφοδέλτια
  2. Α.Σ.Κ. 165 ψηφοδέλτια.
  3. Ε.Σ.Α.Κ. – Δ.Ε.Ε. 48 ψηφοδέλτια.
  4. Π.Α.Σ.Κ. 26 ψηφοδέλτια.
Σύμφωνα με αυτήν την κατανομή των αντιπροσώπων και τους σταυρούς προτίμησης
Εκλέγονται ως αντιπρόσωποι στο 16ο Συνέδριο της Ο.Λ.Μ.Ε.:
  • από τη Δ.Α.Κ.Ε. Δ.Ε.: Ρήγας Νικόλαος και Κατσαρός Κωνσταντίνος
  • από την Α.Σ.Κ.: Κούστας Κωνσταντίνος και Καρακώστας Κωνσταντίνος
  • από την Ε.Σ.Α.Κ.-Δ.Ε.Ε.: Μαργαρίτης Θεόδωρος
(ΕΔΩ αναλυτικά το Πρακτικό)

ΨΗΦΙΣΜΑ ΓΣ Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας



ΟΧΙ ΣΤΙΣ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΕΝΟΧΩΝ
Η Γενική Συνέλευση της Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας καταγγέλλει για μια ακόμη φορά την προκλητική εμμονή Κυβέρνησης και Τρόικας, στην πολιτική της σκόπιμης συρρίκνωσης του Δημοσίου Τομέα, μέσω των δεκάδων χιλιάδων απολύσεων (γεγονός που επιβεβαιώθηκε σαφώς από τον αρμόδιο Υπουργό Διοικητικής Μεταρρύθμισης, στην πρόσφατη συνάντηση του με την ΕΕ της ΑΔΕΔΥ, ο οποίος έκανε λόγο για 14.000 απολύσεις πέραν των 25.000 που θα τεθούν σε διαθεσιμότητα- κινητικότητα εντός του 2013), καθώς και της μη επαρκούς αναπλήρωσης των δεκάδων χιλιάδων πραγματικών κενών που έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια εξαιτίας των αθρόων συνταξιοδοτήσεων, με αποτέλεσμα τη συνεχή υποβάθμιση της λειτουργίας των σχολείων, αλλά και όλων των Δημοσίων Υπηρεσιών, σε βάρος των μαθητών και όλου του λαού.
Αντιλαμβανόμαστε ότι τα περί «ορθολογικής οργάνωσης των Δημοσίων Υπηρεσιών», «αξιολόγησης δομών και προσωπικού» και «ορθολογικής κατανομής του προσωπικού μέσω του προγράμματος κινητικότητας» είναι απολύτως προσχηματικά.

Οι υποψήφιοι αντιπρόσωποι για το 16ο συνέδριο ΟΛΜΕ από την Α ΕΛΜΕ

Ανακηρύχθηκαν οι υποψήφιοι συνδυασμοί και οι υποψήφιοι αντιπρόσωποι για το 16ο συνέδριο της ΟΛΜΕ που θα συμμετέχουν στις εκλογές μετά τη ΓΣ της Ένωσης.
Υπενθυμίζουμε ότι
η Γενική Συνέλευση που θα διεξαχθεί στο ΕΠΑΛ Μεσολογγίου 
θα ξεκινήσει στις 09:30 και θα ολοκληρωθεί το αργότερο στις 12:30 
 οπότε και θα αρχίσει η ψηφοφορία.
Οι Υποψήφιοι συνδυασμοί και Αντιπρόσωποι που κατέθεσαν υποψηφιότητα σύμφωνα με απόφαση του ΔΣ της Α ΕΛΜΕ μέχρι και την 22:00 την Δευτέρα 22-04-2013 είναι:

ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ ΔΣ ΟΛΜΕ 2011-2013



Μπορείτε να αποθηκεύσετε στον υπολογιστή σας την έκθεση για τα πεπραγμένα του ΔΣ της ΟΛΜΕ 2011-2013 σε μορφή pdf πατώντας κλικ ΕΔΩ.

Α) ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ  ΔΣ ΟΛΜΕ 2011-2012
(Η έκθεση πεπραγμένων για το 2011-12 είναι το κείμενο που ψηφίστηκε από τη μετασυνεδριακή ΓΣ –Ιούνης 12)
Κεφάλαιο Α. ΟΙ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΉΣ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ ΣΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ
Το χρονικό διάστημα από το τελευταίο συνέδριο της ΟΛΜΕ μέχρι σήμερα, αντιμετωπίσαμε μια σκληρή επίθεση στα εργασιακά μας δικαιώματα, στους μισθούς και τις συντάξεις καθώς και μεγάλες περικοπές στην εκπαίδευση και την υγεία.  Πιο συγκεκριμένα:
Ο ΝΟΜΟΣ 4024/11 ( ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ-ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΟ-ΕΦΕΔΡΕΙΑ)
Με την εφαρμογή του νέου νόμου 4024/11 έγιναν δυστυχώς πλέον τραγική πραγματικότητα οι στοχεύσεις της εφαρμοζόμενης πολιτικής για τη φτωχοποίηση των εκπαιδευτικών και όλων των εργαζομένων στο δημόσιο, την υπηρεσιακή και βαθμολογική μας καθήλωση, τη μείωση του αριθμού των εργαζομένων στο δημόσιο μέσω της εφεδρείας, του προσυνταξιοδοτικού καθεστώτος και των απολύσεων.
Τα εργασιακά και συνταξιοδοτικά δικαιώματα των εργαζομένων καρατομούνται, οι Δημόσιες Υπηρεσίες διαλύονται, το Κοινωνικό Κράτος εξαφανίζεται. Οι επιπτώσεις από το αυτό το νόμο είναι καταλυτικές:

Εκδήλωση κοινωνικού προβληματισμού



Λίγα λόγια για την ταινία

Ανακοίνωση ΕΣΑΚ ΔΕΕ Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας

Η τρικομματική κυβέρνηση υλοποιώντας τα συμφωνηθέντα με Ε.Ε. και ΔΝΤ προχωράει σε απολύσεις δημοσίων υπαλλήλων -15.000 μέχρι το 2014 - με διαθεσιμότητες, καταργήσεις και συγχωνεύσεις φορέων, κλπ.
Λέει ψέματα ότι θα προχωρήσει σε νέες προσλήψεις, επιδιώκοντας να καλλιεργήσει αυταπάτες στο 1,5 εκατομμύριο ανέργους ότι θα βρουν δουλειά αν απολυθούν εργαζόμενοι στο δημόσιο τομέα.
Οι απολύσεις στο δημόσιο τομέα θα προστεθούν στις ακόμα περισσότερες απολύσεις εργαζόμενων στον ιδιωτικό τομέα.
Το δημοσιονομικό όφελος, που λένε ότι θα έχουν κατά 30-40% από τις απολύσεις θα προέλθει από την εφαρμογή και επέκταση των νέων εργασιακών σχέσεων στο δημόσιο. Με λίγα λόγια θα απολύουν εργαζόμενους με σταθερή δουλειά και θα τους αντικαθιστούν με συμβασιούχους ορισμένου χρόνου, ενοικιαζόμενους, μαθητευόμενους κλπ.
Παραπλανεί αποδίδοντας την κατάσταση στο δημόσιο αποκλειστικά στους «επίορκους». Τα λαϊκά στρώματα δεν έχουν γιατρό και φάρμακο, δεν έχουν σύνταξη και χρήματα να επιβιώσουν όχι μόνο ή κυρίως εξαιτίας των «επιόρκων», αλλά γιατί αυτό το δημόσιο λειτουργούσε και λειτουργεί όχι για να εξυπηρετεί τις λαϊκές ανάγκες αλλά τα συμφέροντα των επιχειρηματικών ομίλων.
Κανείς να μην τους πιστέψει.
Χρειάζεται ενιαίος αγώνας των εργαζομένων σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, των ανέργων. Με μαζικές διαδικασίες, Γενικές Συνελεύσεις, συγκεντρώσεις και κινητοποιήσεις να πάρουμε την υπόθεση στα χέρια μας.
ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗ ΣΤΑΘΕΡΗ ΚΑΙ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ.
ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ 16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013

3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας




Το Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας είναι μια εκπαιδευτική εκδήλωση που παρέχει τη δυνατότητα στους μαθητές κάθε εκπαιδευτικής βαθμίδας να δημιουργήσουν και να παρουσιάσουν τα ψηφιακά έργα που αναπτύσσουν στο σχολείο τους. Δίνει επιπλέον τη δυνατότητα σε μαθητές, εκπαιδευτικούς, γονείς και επισκέπτες να λάβουν μέρος σε πρωτότυπες εκπαιδευτικές και ψυχαγωγικές δραστηριότητες με αντικείμενο την Πληροφορική και την Ψηφιακή Τεχνολογία γενικότερα.
Το 3ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας θα διεξαχθεί παράλληλα σε 8 πόλεις της Ελλάδας (Αγρίνιο, Αλεξανδρούπολη, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Λάρισα, Μυτιλήνη, Ρόδο και Χανιά)
την Παρασκευή 19 και το Σάββατο 20 Απριλίου 2013

Ειδικότερα για το Αγρίνιο στο χώρο του Μουσικού Σχολείου Αγρινίου
(2ο χλμ. Ε.Ο. Αγρινίου – Αντιρρίου).
Οι ώρες διεξαγωγής θα είναι:
Παρασκευή 16:00 – 21:00 και Σάββατο 09:00 – 15:00
Πληροφορίες στην διεύθυνση: http://digifest-ait.blogspot.gr
Δείτε ΕΔΩ το πρόγραμμα.

ΟΛΜΕ: Ανακοίνωση για το ωράριο των εκπαιδευτικών

Η Ομοσπονδία το τελευταίο διάστημα έχει γίνει αποδέκτης έντονων ανησυχιών εκ μέρους πολλών ΕΛΜΕ της χώρας, αλλά και μεμονωμένων συναδέλφων για το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών.
Σας υπενθυμίζουμε ότι με βάση την παρ 8 του άρθρου 13 του Νόμου 1566/85:
" Όλοι οι εκπαιδευτικοί των σχολείων της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης παραμένουν υποχρεωτικά στο σχολείο τους στις εργάσιμες ημέρες, πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την προσφορά και άλλων υπηρεσιών που συνδέονται με το γενικότερο εκπαιδευτικό έργο, όπως συμμετοχή σε γιορταστικές, αθλητικές και πολιτιστικές εκδηλώσεις, ενημέρωση των γονέων και κηδεμόνων, τήρηση βιβλίων του σχολείου και εκτέλεση διοικητικών εργασιών. Κάθε εκπαιδευτικός παραμένει υποχρεωτικά στο σχολείο, στις εργάσιμες ημέρες πέρα από τις ώρες διδασκαλίας, για την εκτέλεση συγκεκριμένου έργου που του έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου όχι όμως πέρα από έξι (6) ώρες την ημέρα ή τριάντα (30) ώρες την εβδομάδα, με την επιφύλαξη της παραγράφου 2 της περίπτωσης ΣΤ΄ του άρθρου 11. "
και την παρ. 20 του άρθρου 14 του ίδιου νόμου:
" Οι διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 13 που αφορούν την υποχρέωση παραμονής των εκπαιδευτικών στα σχολεία εφαρμόζονται και για τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης."
Το εργασιακό ωράριο των εκπαιδευτικών είναι κατ΄ ανώτατο 30 ώρες εβδομαδιαίως, εφόσον τους έχει ανατεθεί από τα όργανα διοίκησης του σχολείου συγκεκριμένο έργο. Κατά συνέπεια, εκπαιδευτικός που συμπληρώνει το διδακτικό του ωράριο και δεν του έχει ανατεθεί άλλη εργασία, μπορεί να αποχωρήσει από το σχολείο.

Τακτική Γενική Συνέλευση Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας - Εκλογές Αντιπροσώπων για το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ

Το Δ.Σ. της Α΄ ΕΛΜΕ Αιτ/νίας προσκαλεί όλους τους συναδέλφους μόνιμους, αναπληρωτές, αναπληρωτές μειωμένου ωραρίου και ωρομίσθιους της περιοχής μας που είναι μέλη της, σε Τακτική Γενική Συνέλευση την Τετάρτη 24 Απριλίου 2013 και ώρα 9.00 πμ στην αίθουσα πολλαπλών χρήσεων του ΕΠΑΛ Μεσολογγίου.

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΔΙΑΤΑΞΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ
  • Διαπίστωση απαρτίας: 9.00 πμ.
  • Εκλογή Προεδρείου Γεν. Συνέλευσης και εφορευτικής επιτροπής για τις εκλογές που θα ακολουθήσουν.
  • Οικονομικός Απολογισμός Δ.Σ. ΟΛΜΕ
  • Έκθεση πεπραγμένων του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ κατά τη 2ετία 2011-2013
  • Εισήγηση του Δ.Σ. της ΟΛΜΕ για τα Εκπαιδευτικά και τα Κλαδικά προβλήματα
  • Τοποθετήσεις, κριτική και προτάσεις
  • Εκλογές για την ανάδειξη αντιπροσώπων για το 16ο Συνέδριο της ΟΛΜΕ
Η ψηφοφορία για την εκλογή αντιπροσώπων θα διεξαχθεί από ώρα 12.30 έως ώρα 18.00.
Οι οικονομικά τακτοποιημένοι συνάδελφοι είναι προφανές ότι συμμετέχουν χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση στην διαδικασία της ψηφοφορίας. Για τους υπόλοιπους η συμμετοχή θα είναι εφικτή μετά την τακτοποίηση της οφειλής που θα πραγματοποιείται επιτόπου κατά περίπτωση.
Η παρουσία όλων μας κρίνεται απαραίτητη αφού ο αριθμός των αντιπροσώπων της Α’ ΕΛΜΕ στο συνέδριο είναι ανάλογος του αριθμού των συναδέλφων που θα ψηφίσουν.
Ενημερώνουμε επίσης ότι σύμφωνα με απόφαση του ΔΣ, βεβαίωση συμμετοχής θα δοθεί σε όσους συναδέλφους ψηφίσουν και θα δίνεται μαζί με τα ψηφοδέλτια κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας.
Υποψηφιότητα στις εκλογές μπορεί να θέσουν συνδυασμοί ή και μεμονωμένοι ανεξάρτητοι υποψήφιοι. Οι υποψηφιότητες θα γίνονται δεκτές μέχρι την Δευτέρα 22-4-2013 και ώρα 9 μ.μ.. Για το λόγο αυτό, τα γραφεία της Α’ ΕΛΜΕ στο Εργατικό κέντρο Μεσολογγίου θα είναι ανοικτά την ημέρα αυτή από 19:00 μέχρι και 21:00.

                                 Για την Α΄ Ε.Λ.Μ.Ε. Αιτωλοακαρνανίας

                         Ο Πρόεδρος                                     Ο Γραμματέας

                         Κ Κατσαρός                                         Κ. Κούστας

Ενημέρωση από το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών



ΣΥΝΑΓΕΡΜΟΣ! ΣΥΓΧΩΝΕΥΟΥΝ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ!

Το Υπουργείο έστειλε με σχετικό έγγραφο (44506 /Δ4/02-04-2013) που απέστειλε στους Περιφερειακούς Διευθυντές Π.Ε. & Δ.Ε.  Εκπαίδευσης αναφέρει πως «μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό». Μάλιστα, αποστέλλονται και πίνακες στα σχολεία με στήλη η οποία αναφέρει τι οργανικότητα θα έπρεπε να έχει κάθε σχολική μονάδα βάσει του μαθητικού της δυναμικού.
Να θυμίσουμε ότι πριν από δυο μήνες δόθηκε εντολή στους διευθυντές των δημοτικών και τις προϊσταμένες νηπιαγωγείων σε όλη την Ελλάδα, να συμπληρώσουν πόσοι μαθητές χωράνε σε κάθε αίθουσα στο survey! Μάλιστα σύστημα έδινε 2 τ.μ. για κάθε νήπιο-προνήπιο και 1,5 τ.μ. για κάθε μαθητή δημοτικού!
Είναι φανερό που στοχεύουν, σαρωτικές συμπτύξεις/ συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων άμεσα και χάσιμο οργανικών θέσεων!
           
Οι μαθητές μας δεν είναι μήλα για να μπουν σε τελάρα.
 Είναι παιδιά με ανάγκες και δικαιώματα.

«Επιτάχυνση» στην «κατανάλωση» κονδυλίων του ΕΣΠΑ Εκπαίδευσης

του Θέμη Κοτσιφάκη*


Ωσάν να μην έχει συμβεί τίποτε σε αυτή τη χώρα συνεχίζει το Υπουργείο Παιδείας να διαχειρίζεται τα ευρωπαϊκά αλλά και τα ελληνικά κονδύλια που έχουν διατεθεί για την εκπαίδευση στο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ «Εκπαίδευση και Διά Βίου Μάθηση».
            Τα σχολεία αντιμετωπίζουν δραματικά προβλήματα λειτουργίας. Το σχολικό έτος τελειώνει με πάνω από 1.500 κενά εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση και δεκάδες χιλιάδες ώρες χαμένες. Με τις οικογένειες να μην μπορούν να αντιμετωπίσουν τα στοιχειώδη μιας αξιοπρεπούς διαβίωσης και με μαθητές που πεινούν. Με τα σχολεία να αδυνατούν να έχουν ούτε τα απολύτως αναγκαία για τη λειτουργία τους. Με τους εκπαιδευτικούς να εξαθλιώνονται οικονομικά και εργασιακά.
            Σε αυτές τις συνθήκες, μιας μνημονιακής πολιτικής που οδηγεί τη χώρα σε ανθρωπιστικής κρίση, η κυβέρνηση εξακολουθεί να σπαταλά εκατομμύρια ευρώ από το ΕΣΠΑ σε δράσεις που τίποτε το ουσιαστικό δεν έχουν να προσφέρουν στην αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών προβλημάτων, παρά μόνο στο «τάϊσμα» συμβούλων και παρασυμβούλων και διάφορων εταιρειών που λυμαίνονται την υλοποίηση του προγράμματος.
Πρόσφατα (27-3-13) δημοσιεύτηκε μια προκήρυξη διεθνούς διαγωνισμού για υπηρεσίες ιδιωτικού τεχνικού συμβούλου, που έχει σκοπό την «παροχή εξειδικευμένης υποστήριξης για την επιτάχυνση (!!) των έργων», με συνολικό προϋπολογισμό 1.476.000 € !! Είναι γεγονός πως θα μας πέσει λίγο ακριβή η «επιτάχυνση», αλλά τι να κάνουμε, τα κονδύλια πρέπει πάση θυσία να «απορροφηθούν»…….

Ενημέρωση - Καταγγελία για τις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών




των αιρετών του ΚΥΣΔΕ Γρηγόρη Καλομοίρη και Χρήστου Φιρτινίδη,


εκπροσώπων των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων
Συνάδελφοι,
Με το ισχύον θεσμικό πλαίσιο (άρθρ. 4, παρ. 3 του ΠΔ 50/96 και άρθρο 7 του ν.3848/2010) θα έπρεπε μέχρι τις 15/2/2013 να έχουν αποστείλει τα ΠΥΣΔΕ στην αρμόδια Διεύθυνση της Κ.Υ. του Υπ. Παιδείας τους πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά κλάδο και ειδικότητα καθώς και των τυχόν υπεραριθμιών.
Επίσης, θα έπρεπε μέχρι 10/3/13 να έχουν καταρτιστεί οι πίνακες κενών οργανικών θέσεων κατά περιοχή μετάθεσης, κλάδο και ειδικότητα.
Μέχρι σήμερα καμία επίσημη ενημέρωση για τις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών δεν υπάρχει από την ηγεσία του υπουργείου, με αποτέλεσμα την συνεχιζόμενη ομηρεία και παράταση της αγωνίας χιλιάδων συναδέλφων, παράλληλα με την εκστρατεία τρομοκράτησης και πειθάρχησης των εκπαιδευτικών, που προσπαθούν να επιβάλουν οι εντολοδόχοι της τρόϊκας , κυβερνώντες.
Για τις μεταθέσεις δεν υπάρχει καμία εξέλιξη, και όπως φαίνεται, πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου είναι να μην σταλεί εγκύκλιος για κενά και πλεονάσματα, αλλά από τη συλλογή των στοιχείων από το survey για τις σχολικές μονάδες, να στείλει το υπουργείο στις διευθύνσεις τα κενά και πλεονάσματα, για τυπική επικύρωση.

Επίκαιρη ερώτηση του Τάσου Κουράκη



Τάσος Κουράκης: η  Κυβέρνηση προσβάλλει βάναυσα το τεκμήριο αθωότητας των δημοσίων υπαλλήλων και την αρχή της αναλογικότητας

Kατά τη διάρκεια της συζήτησης της επίκαιρης ερώτησης του Τάσου Κουράκη στη Βουλή, σχετικά με την τροποποίηση του νόμου 4093/12, ώστε να μην τίθενται αυτοδικαίως σε αργία οι υπάλληλοι και οι καθηγητές που απλώς παραπέμφθηκαν αμετακλήτως ενώπιον του αρμόδιου δικαστηρίου για πλημμελήματα, ο Υπουργός Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Αντώνης Μανιτάκης, δεν προσπάθησε να καλύψει τις αυταρχικές διαθέσεις της κυβέρνησης για τους δημοσίους υπαλλήλους.
Ο Τάσος Κουράκης, βουλευτής και συντονιστής της Επιτροπής  Ελέγχου του Κυβερνητικού Έργου Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού και Αθλητισμού του ΣΥΡΙΖΑ – ΕΚΜ, επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι όσο και ειδικότερα οι εκπαιδευτικοί, της χώρας υφίστανται άλλο ένα πλήγμα, από την εφαρμογή των διατάξεων της υποπαρ. Ζ3 του ν. 4093/12. Με τις ρυθμίσεις αυτές, όπως τροποποιήθηκαν με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της 9/11/12, τίθενται αυτοδικαίως σε αργία οι υπάλληλοι και οι καθηγητές που απλώς παραπέμφθηκαν αμετακλήτως ενώπιον του αρμοδίου δικαστηρίου για ορισμένα πλημμελήματα, δηλαδή ακόμη και όταν η πράξη τους διαθέτει μικρή ποινική απαξία.

Ανακοίνωση των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων


ΟΧΙ  ΣΤΗ  ΜΕΙΩΣΗ   ΤΩΝ   ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ    ΘΕΣΕΩΝ
ΟΧΙ  ΣΤΙΣ   ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ  ΤΜΗΜΑΤΩΝ    ΚΑΙ    ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Πέμπτη, 4 Απριλίου 2013.

  Με επείγουσα εγκύκλιο  το Υπουργείο Παιδείας ζητάει  από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,  εντός 2 ημερών, να καταγράψουν  τις οργανικές θέσεις εκπαιδευτικών… «Ενόψει της έκδοσης Υπουργικών Αποφάσεων σχολικών μεταβολών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης» … με την αθώα παρατήρηση ότι «…μεγάλος αριθμός σχολικών μονάδων διατηρεί αυξημένη οργανικότητα, η οποία είναι δυσανάλογη με το μαθητικό δυναμικό.»
Είναι φανερό ότι η συγκεκριμένη εγκύκλιος εντάσσεται στη γενικότερη πολιτική της συγκυβέρνησης ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΔΗΜΑΡ , πολιτική που στοχοποιεί την εκπαίδευση σαν βασικό χώρο άντλησης των 30.000 απολύσεων που απαιτεί η τρόικα για το 2013 και 150.000 ως το 2015. 
Η μείωση των οργανικών θέσεων, οι συγχωνεύσεις τμημάτων και  σχολείων, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις ανά την επικράτεια, δεν αφήνουν περιθώριο για καμία ψευδαίσθηση σχετικά με τις προθέσεις τους.

Αστροβραδιά - αστροπαρατήρηση στο 3ο Γυμνάσιο Ναυπάκτου

Το 3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑΥΠΑΚΤΟΥ σας προσκαλεί στην αστροβραδιά – αστροπαρατήρηση που θα πραγματοποιηθεί το Σάββατo 30 Μαρτίου στο χώρο του Σχολείου. Το πρόγραμμα της εκδήλωσης:

18:15 μ.μ. προσέλευση κοινού
18:30 μ.μ. καλωσόρισμα - προσφωνήσεις
18: 45 μ.μ. βράβευση μαθήτριας - έκθεση αρχειακού υλικού του κ. Φώτη Μόσχου
19:00 μ.μ. εισήγηση του κ. Δρίβα με θέμα: «υπολογισμός της ημερομηνίας εορτασμού του Πάσχα»
19:30 μ.μ. παρουσίαση μαθητών: «αστερισμοί του Μαρτίου και οι μύθοι τους»
20:00 μ.μ. αστροπαρατήρηση με τηλεσκόπια μελών της αστρονομικής εταιρείας Πάτρας «Ωρίων».

Ο Διευθυντής

Το τμήμα Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ για το σχέδιο ΑΘΗΝΑ



Την ώρα που χιλιάδες φοιτητές από όλη τη χώρα διαδήλωναν εναντίον του σχεδίου «Αθηνά», η τρικομματική συγκυβέρνηση ψήφιζε στη Βουλή, με κουτσουρεμένη πλειοψηφία 148 ψήφων , την επαίσχυντη τροπολογία «Δούρειο Ίππο», της εφαρμογής του σχεδίου διάλυσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης.
Με την τροπολογία αυτή, δίνεται η δυνατότητα στον Υπουργό Παιδείας να συγχωνεύει τμήματα , να δημιουργεί κατευθύνσεις σε αρχικό ή προχωρημένο εξάμηνο σπουδών, να διαλύει και να ιδρύει σχολές με παράκαμψη της Βουλής μέσω της οδού Προεδρικών Διαταγμάτων.
Η εφαρμογή της τροπολογίας στην πράξη διαλύει κυρίως τα ΤΕΙ, αναγορεύει τον Υπουργό σε «ύπατο Αρμοστή» των ΑΕΙ, διαλύει το αυτοδιοίκητο και περιορίζει  την αυτονομία των ιδρυμάτων.
Επιπλέον με την παραπάνω απόφαση, για μια ακόμη φορά η τρικομματική κυβέρνηση, τορπιλίζει τη δημοκρατία, «κουρεύει» το κοινοβουλευτικό πολίτευμα, υποβαθμίζει και ακυρώνει το ρόλο της Βουλής και διολισθαίνει σε επικίνδυνο αντιδημοκρατικό κατήφορο.

Καταγγελία των αιρετών του ΚΥΣΔΕ εκπροσώπων των ΣΕΚ



Καταγγέλλουμε την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας για την απαράδεκτη τακτική της σε ό,τι αφορά τις αποσπάσεις εκπαιδευτικών από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ.
Συγκεκριμένα, με την ανάληψη των καθηκόντων μας (από τις 24/1/13) θέσαμε στο ΚΥΣΔΕ και στην ηγεσία του Υπ. Παιδείας το αίτημά μας, που αποτελούσε, εξάλλου, και αυτονόητη υποχρέωση της διοίκησης, να συζητηθούν όλες οι αιτήσεις επανεξέτασης για απόσπαση καθώς επίσης και οι εκπρόθεσμες αιτήσεις για σοβαρούς οικογενειακούς λόγους ή λόγους υγείας.
Στις 26/2/13 η ηγεσία του Υπ. Παιδείας συμφωνεί να συζητηθούν και να γίνουν αποδεκτές οι αιτήσεις των συναδέλφων, με την προϋπόθεση ότι θα μπορεί να καλυφθεί το κενό που θα δημιουργηθεί στο σχολείο στο οποίο καθένας/καθεμιά εργάζεται μέχρι τώρα.
Το επόμενο διάστημα το αρμόδιο Τμήμα Γ΄ της Διεύθυνσης Προσωπικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προχώρησε στην αναγκαία προεργασία, ώστε να είναι διαθέσιμα στο ΚΥΣΔΕ όλα τα δεδομένα. Όμως, «άλλαι αι βουλαί» του υφυπουργού Παιδείας.
Στη Συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ της 13/3/13, στην Ημερήσια Διάταξη της οποίας περιλαμβανόταν ως πρώτο θέμα η εξέταση των αποσπάσεων, ενημερώθηκαν τα μέλη του ότι η πολιτική ηγεσία έχει δώσει εντολή να μη συζητηθεί καμία αίτηση απόσπασης. Στην επιμονή των αιρετών μελών του ΚΥΣΔΕ να συζητηθούν οι αιτήσεις ανεξάρτητα από την εντολή του υφυπουργού Παιδείας, τα υπηρεσιακά στελέχη αρνήθηκαν να καταθέσουν τις αιτήσεις στο ΚΥΣΔΕ και η πλειοψηφία του ΚΥΣΔΕ «συνεμορφώθη προς τας υποδείξεις» και διέγραψε από την Ημερήσια Διάταξη το σχετικό θέμα.
Συναδέλφισσες/συνάδελφοι,

Μετατάξεις εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια

Μπορείτε να διαβάσετε την εγκύκλιο ΕΔΩ.
Ενημερώνουμε τους μόνιμους εκπαιδευτικούς κλάδων ΠΕ05 Γαλλικής , ΠΕ07 Γερμανικής , ΠΕ08 Καλλιτεχνικών, ΠΕ32 Θεατρικών Σπουδών , ΠΕ18.41 Δραματικής Τέχνης, και ΠΕ19-20 Πληροφορικής οι οποίοι είναι διορισμένοι στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και επιθυμούν να μεταταχθούν σε οργανικές θέσεις της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ότι μπορούν να υποβάλουν σχετική αίτηση αποκλειστικά από 21-3-2013 έως 2-4-2013. Η προθεσμία αυτή είναι αποκλειστική και ουδεμία παράταση θα δοθεί.
Οι ενδιαφερόμενοι πρέπει να αποστείλουν την αίτηση και τα απαραίτητα δικαιολογητικά στη Δ.Δ.Ε. που ανήκουν οργανικά και όχι σε αυτήν που τυχόν υπηρετούν με απόσπαση.
Παρακαλούμε οι ενδιαφερόμενοι να μελετήσουν προσεκτικά την επισυναπτόμενη εγκύκλιο ώστε η αίτηση και τα δικαιολογητικά τους να είναι πλήρη.

Ομιλία Θέμη Κοτσιφάκη στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων της Βουλής



ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΝΣΧ ΓΙΑ την 
«Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας στην Εκπαίδευση»

Κυρίες και κύριοι βουλευτές
Δραματικές είναι οι επιπτώσεις της πολιτικής των μνημονίων που ασκείται στη χώρα μας και στην εκπαίδευση:
Οι δαπάνες μειώθηκαν κατά 33% (2009-2013), μείωση που θα φτάσει το 47% το 2016.
Τα σχολεία δεν έχουν χρήματα για τις στοιχειώδεις ανάγκες τους.
Οι γονείς καλούνται όλο και περισσότερο να βάζουν το χέρι στη τσέπη και από το υστέρημά τους (όταν υπάρχει) για να συμβάλλουν στις ανάγκες των σχολείων.
Έχουμε συγχωνεύσεις / καταργήσεις σχολείων και υποστηρικτικών εκπαιδευτικών δομών,   κατάργηση βιβλιοθηκών, κατάργηση προγραμμάτων στήριξης των μαθητών κ.λπ.
Ο αριθμός των εκπαιδευτικών μειώθηκε κατά 15,2% (2010-2012) και παράλληλα απολύονται οι αναπληρωτές με μείωσή τους κατά 87%, από το 2010. Εφέτος είναι η πρώτη φορά που θα τελειώσει η σχολική χρονιά με σοβαρότατα κενά (32.000 ώρες την εβδομάδα χωρίς εκπαιδευτικούς στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση).
Οι εκπαιδευτικοί εξαθλιώνονται με μισθούς 600 ευρώ ενώ οι μειώσεις των μισθών μας έφτασαν ακόμα και στο 45%. Αυστηροποιήθηκε το πειθαρχικό δίκαιο με αποτέλεσμα να παραπέμπεται ο εκπαιδευτικός για το παραμικρό στα πειθαρχικά συμβούλια και με την παραπομπή του αυτή, πριν ακόμα κριθεί η υπόθεση,  να τίθεται αυτόματα σε αργία!
Η σχεδιαζόμενη αύξηση του διδακτικού ωραρίου των εκπαιδευτικών, οι υποχρεωτικές μετακινήσεις και μεταθέσεις, η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη και οι νέες συγχωνεύσεις τμημάτων και σχολείων θα επιφέρουν, εκτός του αυξημένου εργασιακού φόρτου, ανακατανομή των οργανικών θέσεων σε όλη τη χώρα. Υπάρχουν εκπαιδευτικοί που διδάσκουν και μετακινούνται ακόμα και σε 6 σχολεία και από το ένα χωριό στο άλλο διανύοντας ατέλειωτα χιλιόμετρα!

Το ΠΑΜΕ για το πρόγραμμα μαθητείας αποφοίτων των ΤΕΕ



«Μαθητεύουν οι νέοι» στην τζάμπα εργασία
Κανένας να μην δεχθεί να παίξει το ρόλο του μεσάζοντα για να βρουν οι μεγαλοεπιχειρηματίες τσάμπα εργατικό δυναμικό

Το Υπουργείο Παιδείας της συγκυβέρνησης, με εγκύκλιό του, καλεί το Διευθυντή και τους συλλόγους διδασκόντων των ΕΠΑΛ, να παραλαμβάνουν  και να εξετάζουν τα δικαιολογητικά των περίπου 8.000 αποφοίτων που θα δηλώσουν επιθυμία να πάρουν μέρος στο πρόγραμμα «Μαθητεία για αποφοίτους».

Αξίζει να πούμε δυο λόγια για το πρόγραμμα αυτό.
Κατά τη διάρκεια της εξάμηνης μαθητείας, οι νέοι και οι νέες δε θα παίρνουν μισθό αλλά 300 ευρώ το μήνα με τη μορφή «υποτροφίας» από το υπουργείο. Οι εργοδότες απαλλάσσονται και από το ασφάλιστρο, αφού το υπουργείο θα ασφαλίζει τους μαθητευομένους μόνο για την περίπτωση «ατυχήματος». Αξίζει να σημειωθούν και τα ψιλά γράμματα που υπάρχουν στο πρόγραμμα, που μπορεί να στερήσουν από τους μαθητευομένους ακόμα και αυτά τα 300 ευρώ. Απλήρωτος θα μένει, για παράδειγμα, ο μαθητευόμενος αν αποχωρήσει από τη μαθητεία πριν συμπληρωθεί ένα ελάχιστο διάστημα 2 μηνών, ενώ για να καταβληθεί το πλήρες ποσό απαιτείται η συμπλήρωση 20 ημερών μαθητείας κάθε μήνα. Με άλλα λόγια, οι μαθητευόμενοι δεν έχουν ούτε το δικαίωμα να αρρωστήσουν, χωρίς να υποστούν τις συνέπειες.
             Ανάμεσα στις επιχειρήσεις που έχουν δηλώσει θέσεις μαθητείας για να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, ιδιωτικές κλινικές, παιδικοί σταθμοί και κέντρα φροντίδας ηλικιωμένων.

ΠΑΜΕ: Ενημέρωση για τη Γενική Συνέλευση Προέδρων ΕΛΜΕ


Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Πραγματοποιήθηκε στις 23 Φεβρουαρίου η Γενική Συνέλευση Προέδρων των ΕΛΜΕ. Οι αποφάσεις που πάρθηκαν για το Πρόγραμμα Δράσης ήταν οι εξής:
Υπερψηφίστηκε το Πρόγραμμα Δράσης που περιλάμβανε την πραγματοποίηση 48ωρης Απεργίας μέσα στο Μάρτη, ενάντια στην αξιολόγηση, τη φοροληστεία και τα χαράτσια, τις αναδιαρθρώσεις στην εκπαίδευση και το «νέο σχολείο». Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στήριξαν σε όλη την Ελλάδα, με όλες τους τις δυνάμεις την πρόταση για την Απεργία. Σε 26 ΕΛΜΕ οι άλλες δυνάμεις καταψήφισαν την Απεργία ή ψήφισαν λευκό.
Οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ πρότειναν επιπλέον συγκεκριμένα μέτρα παρεμπόδισης και ακύρωσης της αξιολόγησης στην πράξη.  

Η πρόταση αυτή υιοθετήθηκε από τις Γενικές Συνελεύσεις και τα Διοικητικά Συμβούλια 15 ΕΛΜΕ σε όλη την Ελλάδα. Στη Γενική Συνέλευση των Προέδρων των ΕΛΜΕ η πρόταση αυτή συγκέντρωσε την ψήφο από 43 ΕΛΜΕ.
Η πρόταση ήταν η εξής:

  • Απορρίπτουμε συνολικά το Π.Δ. για την αξιολόγηση. Να αποσυρθεί τώρα.
  • Καμιά συμμετοχή στο διάλογο-απάτη με το Υπουργείο Παιδείας.
  • Ζητάμε την κατάργηση όλων των νόμων για την αξιολόγηση.
  • Οργανώνουμε πλατιά καμπάνια ενημέρωσης σε γονείς, μαθητές για το τι σημαίνει αξιολόγηση, τι επιπτώσεις θα έχει στο μαθητή, στο σχολείο, στη λαϊκή οικογένεια.
  • Παίρνουμε μέτρα ώστε συλλογικά να οργανώσουμε την ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη. Χωρίς οργανωμένη και συλλογική  απειθαρχία η αξιολόγηση δεν είναι δυνατόν να αποτραπεί! Δηλαδή:

Ανακοίνωση ΑΣΚ Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας


H  A.Σ.Κ  Α΄ ΕΛΜΕ καταγγέλλει στην εκπαιδευτική κοινότητα και στην ελληνική κοινωνία την αναισχυντία  της τρικομματικής κυβέρνησης που υλοποιώντας μια ανάλγητη εκπ/κή πολιτική με τις εντολές της Τρόικας, της ΕΕ  και του ΔΝΤ,  διαλύει τη δημόσια εκπαίδευση αποδομώντας κάθε υποδομή στήριξης του δημόσιου σχολείου και του εκπαιδευτικού. Υποχρηματοδότηση, καταργήσεις και συγχωνεύσεις σχολείων, πλήρης εγκατάλειψη της τεχνικής εκπαίδευσης, συντμήσεις τμημάτων, ελάχιστοι διορισμοί, σχολικά τμήματα που δεν έχουν ακόμα διδαχτεί βασικά μαθήματα (2000 κενά εκπαιδευτικών) ή υπολειτουργούν με περικοπές ωρών διδασκαλίας, κατάργηση μαθημάτων, και ελλείψεις βιβλίων, κατάργηση ενισχυτικής διδασκαλίας, ΠΔΣ, βιβλιοθηκών, κατάργηση του ΟΕΔΒ, καμία πρόνοια για τη μεταφορά μαθητών και τον υποσιτισμό πολλών απ΄ αυτούς, σχολεία που δεν μπορούν πια να καλύψουν τις βασικές λειτουργικές τους  ανάγκες και στερούνται  το αναγκαίο βοηθητικό προσωπικό.
ΑΥΤΗ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, κατέθεσε  στη βουλή για συζήτηση και ψήφιση, σχέδιο Πρoεδρικού   Διατάγματος για την ΄΄Αξιολόγηση των εκπ/κών της Α/βάθμιας και Β/βάθμιας εκπαίδευσης΄΄ κοπτόμενη  δήθεν  για τη «βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου προς όφελος των μαθητών και της κοινωνίας» όπως υποκριτικά αναφέρεται στις πρώτες σελίδες του,  ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΝΤΑΣ  απ΄ την ελληνική κοινωνία ότι αυτό το σχέδιο ΠΔ έρχεται να ΄΄δέσει΄΄ με τους ήδη ψηφισμένους νόμους Ν.4024/2011, Ν.3528/2007, που συνδέουν την αξιολόγηση με τη βαθμολογική και τη μισθολογική μας  καθήλωση, αλλά και με το πρόσφατο πειθαρχικό δίκαιο (Ν.4057/12), ανοίγοντας το δρόμο στη χειραγώγηση, τον καταναγκασμό, τη διαθεσιμότητα και τις απολύσεις (Ν.4093/12)

Εκδήλωση σχολείων περιοχής Ναυπάκτου