Για το καθορισμό των κενών και των πλεονασμάτων από τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ για το
σχολικό έτος 2016-2017
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Την τρέχουσα
περίοδο συνεδριάζουν τα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ με θέμα τα κενά και τα πλεονάσματα κάθε
περιοχής. Μέσα από αυτή τη διαδικασία προκύπτουν τα οργανικά κενά, με βάση τα
οποία θα πραγματοποιηθούν οι μεταθέσεις και συνολικότερα αποτυπώνουν σε γενικές
γραμμές τις ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό κατά περιφέρεια και θα καθορίσουν
τις εργασιακό μέλλον μονίμων και αναπληρωτών.
Η συγκυβέρνηση
ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ έχοντας την ίδια αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική κατεύθυνση με τις
προηγούμενες κυβερνήσεις, επιχειρεί να παρουσιάσει μια πλασματική εικόνα για
την κατάσταση στην εκπαίδευση.
Έτσι, με βάση την εγκύκλιο του Υπουργείου, δηλαδή με βάση τα
27άρια - 30άρια τμήματα, τις αλλαγές στα ωρολόγια προγράμματα των
Γυμνασίων και των ΕΠΑ.Λ., την κατάργηση του 3ωρου για τα εργαστήρια Φυσικών
Επιστημών και Πληροφορικής και τη διατήρηση της αύξησης ωραρίου, τα υπηρεσιακά
συμβούλια καλούνται να ελέγξουν τους πίνακες με βάση την
εγκύκλιο προκειμένου οι Περιφερειακοί Διευθυντές να κάνουν τις εκτιμήσεις τους
για τη νέα χρονιά! Επί της ουσίας δηλαδή καλούνται να επικυρώσουν τη
συνολική αντιλαϊκή αντιεκπαιδευτική πολιτική και της παρούσας κυβέρνησης που
οδηγεί:
1. στη
διαμόρφωση πλασματικών (σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες) πλεονασμάτων
2. στην
αύξηση του αριθμού των συναδέλφων που θα μετακινούνται σε περισσότερα σχολεία
3. στην
απόλυση αναπληρωτών και τη διαρκή ομηρεία τους
4.
στην πλασματική κάλυψη όλων των κενών, αφού στη
διαδικασία υπολογισμού εμπίπτουν συνάδελφοι που βρίσκονται σε θέση ευθύνης
(π.χ. Δ/ντές σχολείων), αποσπασμένοι σε άλλα ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ, Υπουργεία ή άλλους
φορείς. Με αυτό τον τρόπο φαινομενικά το Υπουργείο εμφανίζει συντριπτικά μεγάλο
αριθμό κλάδων σχεδόν να καλύπτει τις ανάγκες των σχολείων!
Δεν είναι τυχαίο
ότι οι περισσότεροι κλάδοι παρουσιάζονται πλεονασματικοί ή με ελάχιστα
ελλείμματα, γεγονός που θα οδηγήσει στον περιορισμό των μεταθέσεων και την
ελαχιστοποίηση των προσλήψεων αναπληρωτών.
Οι αιρετοί του
ΠΑΜΕ αρνήθηκαν να επικυρώσουν τους
πίνακες που δεν αποτυπώνουν τις πραγματικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών,
αφού οι πίνακες αυτοί δε συντάχθηκαν με βάση τα κριτήρια που θέτει το ταξικό
συνδικαλιστικό κίνημα:
·
20 μαθητές ανά τμήμα γενικής παιδείας, 15 μαθητές
ανά τμήμα προσανατολισμού, 10 μαθητές στα εργαστήρια
·
Να δίνονται όλα τα διευθυντικά κενά οργανικά,
κάθε θέση που μένει κενή λόγω μετάθεσης ή συνταξιοδότησης
·
Όλοι οι συνάδελφοι να έχουν οργανική θέση
·
επαναφορά του παλιού ωραρίου για τους
εκπαιδευτικούς της β/θμιας εκπαίδευσης
Συναδέλφισσες,
συνάδελφοι
Οι αιρετοί
που εκλεγήκαμε με τα ψηφοδέλτια που στήριξε το ΠΑΜΕ, μαζί με τους
εκπαιδευτικούς, μαζί με τα σωματεία θα συνεχίσουμε να δίνουμε τη μάχη και μέσα
στα υπηρεσιακά συμβούλια για την υπεράσπιση των εργασιακών δικαιωμάτων των
συναδέλφων.
Να
ενημερώνουμε, να αποκαλύπτουμε και να υπερασπιζόμαστε τα συμφέροντα των
εκπαιδευτικών, ενάντια στην αντιλαϊκή πολιτική, στις αυθαιρεσίες και τις
άδικες, αντιεκπαιδευτικές αποφάσεις της Κρατικής Διοίκησης, χωρίς να ’χουμε
αυταπάτες για το ρόλο τους, καθώς αντικειμενικά καλούνται να είναι οχήματα εφαρμογής
της αντιλαϊκής-αντιεκπαιδευτικής πολιτικής, ουσιαστικά υλοποιούν την πολιτική
κυβέρνησης, ΕΕ, κεφαλαίου.
ΠΑΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ 23-6-2016