Ανακοίνωση παραίτησης από το ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Ελλάδας

Μεσολόγγι, 24/3/2021
Συνάδελφοι,
παραμονή της Επετείου της Ελληνικής Επανάστασης μου κοινοποιήθηκε η τοποθέτησή μου στο ΑΠΥΣΔΕ Δυτικής Ελλάδας ως τακτικού «αιρετού» μέλους με σημερινή απόφαση της Υπουργού Παιδείας κ. Κεραμέως.
Άμεσα, όπως άλλωστε είχε συμβεί και με την τοποθέτησή μου με αντίστοιχη διαδικασία και για το ΠΥΣΔΕ Αιτωλοακαρνανίας, κατέθεσα την παραίτησή μου.
Την ώρα που στα Υπηρεσιακά Συμβούλια σε όλο το Δημόσιο Τομέα επιλέχτηκε η παράταση της προηγούμενης θητείας, μια λύση που μας έβρισκε και μας βρίσκει σύμφωνους μέχρι να ομαλοποιηθούν οι συνθήκες λόγω πανδημίας, στην Εκπαίδευση επιλέχθηκε να διεξαχθεί ένα πείραμα στο οποίο δεν δέχτηκε να συμμετάσχει η συντριπτική πλειοψηφία των συναδέλφων και συνεπώς δεν μπορεί να παράγει αποδεκτά αποτελέσματα.
Μετά και τη σημερινή τυπική, αναμενόμενη αλλά και ουσιαστική διαδικασία, θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι δεν θα αλλάξει κάτι στο θέμα της ενασχόλησής μου με τα εκπαιδευτικά ζητήματα αφού θα συνεχίσω να παρεμβαίνω και να προτείνω λύσεις όπου και όταν χρειάζεται.

Χρόνια Πολλά σε όλες και όλους με Υγεία!
Το παρελθόν μας διδάσκει!
Καλή δύναμη! 
 
Κωνσταντίνος Κατσαρός
Πρόεδρος Α ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας